Alexander Smik: Reklama musí riešiť problém klienta, scamy pre súťaže už nefungujú Predseda Klubu reklamných agentúr v podcaste Stratégií OK 360° hovorí o tom, na čo sa môžeme tešiť v piatok na najväčšom reklamnom evente roka Zlatý klinec 2024. Marketing
Sledovanosť víkendu ovládli relácie o počasí. V sobotu vystrelil návrat Možné je všetko Počas piatku, soboty a nedele len 10 programov z televíznej ponuky dokázalo prilákať ku obrazovkám cez 300 tisíc divákov a z nich len dve pokorili hranicu 400 tisíc. Pol milióna bola pre televízie extrémne vzdialená méta. Médiá
Liga proti rakovine spája sily s Wiktor Leo Burnett Wiktor Leo Burnett bude pomáhať Lige proti rakovine zasiahnuť širšie publikum. Marketing
Baša a honelník nabehli na moderné technológie. Podmanil si ich svet Appkáčov COOP Jednota láka novou kreatívnou kampaňou svojich zákazníkov do svojho vernostného programu cez atraktívne výhry v aplikácii. Za konceptom kampane stojí reklamná agentúra JANDL. Marketing
Jesenné tipy MAX: Na obrazovky sa vráti hit Last of Us ale aj pokračovanie filmu Duna Spoločnosť Warner Bros Discovery iba v máji oznámila, že jej streamovacia služba Max je oficiálne dostupná v 20 krajinách, vrátane Slovenska. Diváci dostali zhruba dvojnásobný obsah oproti ponuke predchodcu HBO MAX. Pozrime sa na to, ktoré tituly by mali divákov lákať najbližšie mesiace. Médiá
Mediaboard expanduje do zahraničia, otvára nové pobočky v Poľsku a Chorvátsku Tieto trhy by mali prispieť k zvýšeniu rastu firmy, ďalšej expanzii a jej prieniku medzi päť najväčších poskytovateľov služieb mediálneho monitorovania a media intelligence na svete. Médiá
Získať pôžičku sa dá rýchlo a bez makačky. Odkazuje Ondrík v novom spote 365.bank Mať 10 tisíc (eur) je rýchlejšie ako spraviť 10 tisíc (krokov). Presvedčí sa o tom aj Martin Nahálka v najnovšom spote 365.bank. Spot pochádza z dielne jej dvornej agentúry Wiktor Leo Burnett. Marketing
Jesenné tipy SkyShowtime: Vampírske príbehy, komédie aj obľúbený animák Najnovšia európska streamovacia služba uvedie na jeseň viaceré novinky aj ďalšie série svojich obľúbených hitov. V ponuke sa spája zábava od najväčších svetových štúdií a tvorcov príbehov, filmy aj pôvodné seriály od Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon a ďalších. Médiá
Nová kampaň Rádia Vlna oživí spomienky. AI zafarbí a rozhýbe vaše čiernobiele fotky Vďaka najväčším oldies hitom pekné spomienky poslucháčov znovu ožívajú. Marketing
Ceny za reklamu v televízii rastú, ale investície zostávajú stabilné Prišlo v prvej polovici televíznej sezóny 2024 k zásadným prekvapeniam? Ako ju hodnotíte z hľadiska reklamných investícií? Tieto otázky sme sa opýtali expertov mediálnych agentúr. Médiá
Deadline na prihlasovanie prác do ADC Europe sa blíži, v porote zasadnú aj dvaja Slováci Prihlášky treba poslať do 27. septembra. Samozrejme, aj tento rok platí, že práce musia skórovať na Zlatom klinci. A ten bude už tento piatok. Marketing
Šéfka komunikácie Microsoft: AI je pre mňa múdrejší kolega, ale zatiaľ to nie je pre každého Karolína Kříženecká pôsobí na pozícii šéfky komunikácie a filantropie spoločnosti Microsoft pre 13 trhov vrátane toho slovenského. Marketing
Zlatý klinec 2024: Poznáme kompletný zoznam shortlistov V noci zverejnila svoj verdikt aj Multi channel porota. Pozrite si, ako rozhodla. Marketing
Víkendové diskusie: Konsolidácia verejných financií, správa o atentáte i situácia v polícii Premiéra sa budú v Sobotných dialógoch pýtaj aj na tému - vojna na Ukrajine. A to na aktuálnu situáciu, odstavovanie dodávok surovín našim východným susedom či o aktívnych zálohách. Médiá
Dunaj víťazom ďalšieho televízneho dňa. Nezabrala proti nemu ani kriminálka Televízie už druhým rokom nevedia nájsť recept na dobový seriál Markízy. V utorok to neúspešne skúsila JOJka s novu sériou Nemocnice, vo štvrtok s Kriminálkou Kraj. Médiá
BILLA: V novej reklame na slovenské potraviny neuvidíte kroje, salaše ani ovečky BILLA uvádza na trh svoju novú značku Chute Slovenska. Za kreatívnym konceptom stojí agentúra MullenLowe GGK. Režisérom spotu je Jonáš Karásek. Marketing
K filmu Lóve 2 vypustili oficiálny trailer. Hrá v ňom aj Nočný kráľ zo seriálu Hry o tróny Kultový film Lóve, ktorý sa v roku 2011 stal najnavštevovanejším domácim filmom v slovenských kinách, sa po trinástich rokoch dočká voľného pokračovania. A režisér Jakub Kroner opäť posúva hranice slovenského. Médiá
Športový obsah je pre Voyo zásadný Streamovacia služba Voyo významne rozšírila ponuku športového obsahu. Predplatitelia si v rámci nového športového balíčka môžu vychutnávať nové športové zážitky. Médiá
Jesenné tipy Disney+: Očakávané novinky nielen zo sveta Marvel a Hviezdnych vojen Svetová streamovacia spoločnosť sa neustále snaží zaujať divákov a preto aj počas tejto jesene pripravila atraktívne filmové a seriálové tituly. Na posledné mesiace roka ich Disney+ pridá do ponuky neúrekom. Médiá
STVR musí po prvom vysielaní dočasne nahradiť moderátora O 5 minút 12 Marek Gudiak túto nedeľu nebude moderovať politickú diskusiu, televízia musela za neho nájsť náhradu. Médiá
Zlatý klinec 2024: Porota zverejnila prvé shortlisty Pozrite si zoznam prác, ktoré zabojujú o prestížne reklamné ocenenia v prvých kategóriách. Single Channel porota rozhodla o shortlistoch. Médiá
Štartuje Jama Levova 2: Jeden investor ľutuje minuloročnú investíciu. Čo s tým urobí? Každý z investorských levov si minulý rok našiel v šou svojho obľúbenca, ktorému pomáha okrem financií aj mentoringovo, v budovaní značky, biznis pláne či biznis stratégii. Niektorí sa stali aj priateľmi. Médiá
Čo dnes chcú zamestnanci Y & Z? Hľadajú prácu, ktorá má zmysel Mileniáli a generácia Z sú dnes neoddeliteľnou súčasťou pracovného trhu, a preto je dôležité porozumieť ich hodnotám, potrebám a názorom. Aktuálne
Festival Cinematik v novej kampani otvára divákom oči. Jej tvárou je herec Robo Roth Už štvrtý rok po sebe sa agentúra oh my DOT stará o komunikáciu medzinárodného filmového festivalu Cinematik. Jeho 19. ročník sa uskutoční opäť v Piešťanoch. Marketing
SOBOTIKAL - najlepšia investícia do seba, ktorá sa oplatí Stavíme sa, že ste už počuli o sabatikale, počas ktorého sa odpojíte od sveta a pracovného zhonu, aby ste načerpali nové sily. Na rozdiel od sabatikalu, ktorý je pre vyhorených ľudí, ktorí si potrebujú oddýchnuť, SOBOTIKAL je pre odhodlaných ľudí, ktorí chcú investovať svoje soboty pre lepšiu budúcnosť. Počas neho ... PR články
Návrat Extrémnych premien u divákov zabral a nechal konkurenciu vo výraznom závese Včera sa však žiadnemu programu nepodarilo prilákať k televízorom viac ako 400 tisícové publikum. Médiá
AI v Kriminálke Kraj: Ako technológie formujú nové seriály Režisér Martin Kazimír predstavuje druhú sériu pôvodného seriálu televízie JOJ Kriminálka Kraj. Médiá
Jesenné tipy Apple TV+: Komédia Pitta a Clooneyho, ale aj triler s Billym Crystalom S novým obsahom, ktorý prináša americký gigant každý týždeň, streamerovi rastie aj zoznam pripravovaných projektov. Médiá
Cez internet podniká čoraz viac žien. Ich výhodou je, že záľuby prepájajú s biznisom Podnikanie cez internet prostredníctvom e-shopu láka posledné roky čoraz viac aj ženy. Patrí im viac ako štvrtina z vyše 6 700 slovenských online obchodov, ktorým Shoptet na Slovensku zastrešuje prevádzku. Marketing
Na Slovensko mieri nová televízna stanica. Zabodovať chce kriminálnou tematikou Viasat World, medzinárodná mediálna spoločnosť potvrdila, že 17. septembra 2024 spustí na Slovensku svoj nový televízny kanál Viasať True Crime. Médiá
Režisér nového seriálu Príliš veľa lásky: Príprava bola náročná, mnohí herci ešte nikdy nezažili také vypäté scény Peter Begányi hovorí o zákulisí psychologickej drámy, ktorá otvára vzťahové tabu. Príliš veľa lásky bude mať premiéru 7. septembra o 20:40 na JOJke. Médiá
Naštartujte svoj biznis po lete v Grand Hoteli Kempinski High Tatras S koncom prázdnin a návratom do bežného pracovného tempa prichádza pre mnohých z nás obdobie, kedy sa po uvoľnených dňoch strávených na dovolenkách, plných slnka a oddychu, náhle musíme vrátiť k rutine. Tá prináša nové výzvy – začiatok školského roka, návrat do pracovného režimu, či znovuzapojenie sa do ... PR články
Skupina Markíza sa rozrástla o nové Centrum B2C segmentu, povedie ho skúsený manažér Kristián Baráti prichádza do skupiny Markíza s bohatými skúsenosťami v oblasti marketingu a biznisu, pätnásť rokov tiež pôsobil na rôznych pozíciách v telekomunikačnej sfére. Kto kam
Cresco si ako novú komunikačnú agentúru vybralo New School Communications V rámci tejto spolupráce je agentúra zodpovedná nielen za komunikáciu značky Cresco, ale aj za jednotlivé developerské projekty vrátane dynamicky sa rozvíjajúcej štvrte Slnečnice. Marketing
Dunaj si upevňuje pozíciu top programu trhu. A to ešte prídu veľké zvraty Dobový seriál televízneho lídra aj v teplom počasí dokáže prilákať ku obrazovkám takmer polmiliónové publikum, čo aktuálne nezvládajú ani hlavné spravodajské relácie. Médiá
Markíza dnes spúšťa novú sériu Extrémnych premien s takmer 250-kilovým Andrejom Vôbec prvý raz v rámci doterajších štyroch sezón šou sa objavia až traja účastníci s váhou nad 200 kilogramov a v jednej epizóde uvidíme dokonca spoločný boj s hmotnosťou jedného manželského páru. Médiá
Českú spoločnosť Rubikon PR, ktorá pôsobí i na Slovensku, kupuje globálna komunikačná agentúra Antenna Group Táto strategická akvizícia priamo prepája Rubikon PR s veľkými medzinárodnými trhmi, ako sú Veľká Británia a USA, a umožňuje tak miestnym firmám expandovať na tieto trhy pri zachovaní miestneho managementu a zapojenia lokálneho tímu. Marketing
Zlatý klinec 2024: Pripravte sa na večer plný inšpirácie Bude to oslava inovatívnosti, odvahy a brilantnosti nápadov. Už 30. ročník prestížneho galavečera Zlatý klinec 2024 prichádza, aby ocenil najlepšie slovenské reklamy uplynulého roka. Marketing
Televízna jeseň 2024: Ktoré programy vstupujú do boja o diváka a čo očakávajú zadávatelia? K žiadnym zásadným prekvapeniam na trhu neprišlo. Prvý polrok 2024 splnil očakávania. Televízií, agentúr aj zadávateľov. Špeciálne prílohy
ZSSK spúšťa novú náborovú kampaň „Držíme Slovensko v pohybe“ Cieľom náborovej kampane je obsadiť dlhodobo problematické odborné pozície, ako sú rušňovodiči, elektromechanici, mechanici a iný odborný personál. Marketing
Bezpečne a bez somarín. Nová kampaň Škoda Auto Slovensko chce zlepšiť rešpekt medzi vodičmi, cyklistami a chodcami Prostredníctvom série humorných edukačných videí upozorňuje na bežné chyby, ktorých sa dopúšťajú vodiči, cyklisti a chodci. Marketing
Jesenné tipy Amazon prime video: Návrat Pána prsteňov aj súťaž vedomostí s celebritou Romantika, inšpiratívne dokumenty, hry celebrít či návrat späť do Stredozeme. Milovníci filmu a televízie sa majú na čo tešiť na tejto medzinárodnej streamingovej platforme aj počas posledných mesiacov roka 2024. Médiá
Letecká spoločnosť Qatar Airways prišla s reklamou, ktorej hviezdou môžete byť aj vy Qatar Airways predstavila novú globálnu kampaň „AI Adventure“, ktorá využíva najmodernejšie technológie AI a ešte viac tak prepája leteckú spoločnosť a jej zákazníkov pomocou spoločných zážitkov. Marketing
Mamy futbalových hviezd predstavujú v emotívnom videu nové reprezentačné dresy Horúcou novinkou Slovenského futbalového zväzu sú reprezentačné dresy z dielne nového partnera SFZ, spoločnosti Macron. Verejnosti ich predstavuje formou zaujímavého online videa. Kreatívu videa zastrešila agentúra Mannschaft. Marketing
Druhá šanca sa vrátila ako líder dňa. Divákov jej nebrala konkurencia, ale teplé počasie A ako sa darilo Televíznym novinám, ktoré po prvý raz po desaťročnej prestávke sprevádzala moderátorka Marianna Ďurianová. Médiá
V DTVT chceme robiť iba rozhovory. Je to úplne iný projekt, ako ohlásil Kovačič Miroslav Frindt po takmer 25 rokoch odišiel zo Slovenskej televízie a zakladá nový projekt - pobočku českej internetovej televízie DVTV. Médiá
Creative Pro Group má nového partnera a COO. Našli ho v Škandinávii Björn Wigforss má za úlohu podporovať nové príležitosti a strategické výzvy. O svojich plánoch a pohľadoch na eventový trh hovorí v rozhovore pre Stratégie. Marketing
Talent odštartoval úspešne, no nadviazal len na priemernú sledovanosť minulých sérií Aj keď sa po letných prázdninách má oficiálne začať ostrá televízna jesenná vysielacia štruktúra práve dnes, 2. septembra, komerčné televízie už pár televíznych lastovičiek divákom ponúklo aj skôr. Médiá
Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu „Nakupuj, kto môžeš!“ kričí zákazníčka do kamery na začiatku nového spotu Kauflandu. Marketing
Producent Druhej šance, ktorá dnes štartuje: Aj pacientské prípady skvele zahrali herecké esá Na začiatku, keď sme začali pre televíziu Markízu vyrábať adaptácie seriálov, sme veľakrát riešili otázku ako do deja zapracovať prirodzený naturel jednotlivých krajín. Musím však povedať, že keď máte predlohu, ktorá je dobrá v origináli, tak je to tým, že je tam naozaj dobrý príbeh a silné emócie a tie sú v tomto ... Médiá
Lidl odštartoval školský rok plateným voľnom pre rodičov prvákov Zamestnanecký benefit komunikoval pred vybranými základnými školami po celom Slovensku. Umiestnil tam nadrozmerné nálepky s jasným odkazom: „Platené voľno mohlo byť dnes tvoje“. Marketing
Jana Krescanko Dibáková bude moderovať rozhovory pre novú reláciu denníka SME Dlhoročná moderátorka politických diskusií po aprílovom odchode z TV JOJ našla nové pracovné pôsobisko. Jej nová relácia sa bude volať Aréna. Médiá
Rádio Expres má novú posilu a v priebehu septembra začne vysielať z nového štúdia Do éteru sa po letnej pauze vracia aj diskusná relácia Braňo Závodský Naživo. Médiá
Michal Kovačič zakladá nový spravodajský portál 360° Do nového projektu ide spolu s bývalým kolegom z Markízy Adelom Ghanamom a Barborou Šišolákovou, ktorá odchádza zo Slovenskej televízie. Médiá
Sunday ADucation: Kristína Pavlendová, Ted Lasso a 30 rokov starý humor Toma Bodetta Mesiac sa s mesiacom snúbil a nikoho už asi neprekvapí, že aj prvá septembrová nedeľa bude na Stratégiách patriť formátu Sunday ADucation. Dnes je tu päť tipov kreatívnej riaditeľky Wiktor Leo Burnett, slávna reklama, ktorá sa stala ešte slávnejším seriálom a copywriting par excellence. Marketing
Po Kovačičovi odchádza z Markízy ďalšia známa tvár, Adel Ghannam Redaktor politických tém svoje rozhodnutie odísť z najsledovanejšej televízie uverejnil prostredníctvom statusu na Instagrame. Médiá
Do Love Islandu 4 mieri aj známa tvár z inej reality šou. Dušan zo Svadby na prvý pohľad Sexi Slovákovi sa v prvej zoznamovacej relácii nájsť lásku nepodarilo. Bude úspešnejší vo vile na Kanárskych ostrovoch? Poznáme však všetkých účastníkov tohtoročnej štvrtej série. Médiá
Víkendové diskusie: O možnej rekonštrukcii vlády i rente pre generálneho prokurátora Po letnej pauze sa vracajú sledované politické diskusie. Po turbulentnom období však dochádza u nich k zmenám. Markíza zatiaľ svoju reláciu Na telo do vysielania nevracia, v iných diskusiách došlo ku zmene moderátorov. Médiá
Nový ročník Talentu sa bude niesť v znamení návratov. Prinášame zaujímavosti 12. série Diváci budú prvýkrát mať pocit, že sú priamo pri natáčaní, lebo budú počuť aj hlas režiséra a prekvapivo počet akrobatických vystúpení takmer porazí počet speváckych čísiel. Talent štartuje už tento víkend. Médiá
TV Doma oslavuje 15 rokov. Máme rebríčky jej najsledovanejších seriálov a filmov Prvá tematická stanica skupiny Markíza, zameraná primárne na ženské publikum, vstúpila na slovenský televízny trh v pondelok 31. augusta 2009. Médiá
Tipy jesennej ponuky Netflixu: Všetky oči sa upierajú na pokračovanie hitu Squid Game Najbohatšiu knižnicu titulov má rozhodne streamovací gigant. Nezaháľa ani v jesenných mesiacich a do konca roka prinesie niekoľko megaočakávaných titulov. Médiá
Mýty & realita č. 5: Koniec marketingu, ako sme ho doteraz poznali. Naozaj? V marketingu pracuje veľa mladých ľudí, ktorých prirodzenou ambíciou je zmeniť svet. Ustavične hľadajú nové spôsoby, ako meniť veci k lepšiemu. VIP Blogy
STVR reaguje na výpovede: Obvinenia redaktorov z neprimeraného zasahovania sa nezakladajú na pravde Vo vnútri verejnoprávnej televízie a rozhlasu to vrie. Viacerí redaktori dávajú výpovede. Vedenie STVR trvá na tom, že Sekcia spravodajstva a publicistiky pracuje autonómne. Médiá
Dunaj odštartoval úspešne, ale na jarné čísla zatiaľ nedosiahol Návrat seriálu, ktorý sa v utorok 27. augusta stal suverénne najsledovanejším programom dňa, šokoval nečakaným vyškrtnutím jednej z najpopulárnejších postáv. Médiá
Česká PR agentúra Commlab expanduje na Slovensko, vzniká Communication Lab Slovakia Agentúra bude poskytovať predovšetkým služby v oblasti public relations, public affairs, správy sociálnych sietí a komunikácie s influencermi. Marketing
V Slovenskej televízii končí ďalšia redaktorka: Po zmenách vo vedení sa tam nedá pracovať ako predtým Barbora Šišoláková sa dostala do sporu s vedením redakcie spravodajstva kvôli reportáži o ministrovi Tomášovi Tarabovi. Dnes priznáva, že problémov bolo viac. Z rozhlasu zase odchádza tímlíderka zahraničného oddelenia Soňa Weissová. Médiá
Novým konateľom spoločnosti XLSK Nábytok sa stal Michal Karcol Michal Karcol je od augusta 2024 novým konateľom firmy XLSK Nábytok s.r.o., ktorá na Slovensku prevádzkuje 5 obchodných domov pod značkou XXXLutz, 14 predajní a kuchynské štúdio Möbelix a 2 e-shopy. Kto kam
Nová riaditeľka OMD: Ak chceme byť pre klientov relevantným partnerom, musíme sa dostať do čriev digitálneho sveta „Mediálne agentúry prechádzajú digitálnou transformáciou, aby vedeli byť relevantným partnerom pre klienta. Pokiaľ budú klienti digitálnejší ako my, tak nebudú potrebovať mediálnu agentúru. Preto musíme byť o krok vpred,“ hovorí pre Stratégie Jana Tužinská, nová Managing Directorka OMD. Marketing
Hornbach bojuje v novej kampani proti lenivosti s humorom a nadsádzkou Ruky, ktoré vás nenechajú v pokoji, kým vo vás neprebudia domácich majstrov, sú hlavným prvkom novej kampane HORNBACHu. Marketing
Zuzana Ťapáková bude po odchode z STVR dočasne viesť SND V utorok ju do funkcie vymenovala ministerka kultúry Martina Šimkovičová, nominantka SNS. Médiá
Spoločnosť Coca-Cola rozšírila svoje portfólio o dve produktové novinky Prvou je izotonický nápojov Powerade – Golden Mango a druhá novinka spája chuť hroznovej šťavy s príjemnými tónmi bazy. Marketing
STVR upravuje v deň osláv 80. výročia SNP televízny aj rozhlasový program Verejnoprávny vysielateľ si pripomenie 29. augusta významnú udalosť slovenských dejín. Odvysiela priamy prenos z celonárodných osláv v Banskej Bystrici, archívne filmové klasiky i nové dokumenty. Médiá
Heureka radí v e-commerce: Ako čo najviac ušetriť pri nákupe školských potrieb? Prázdniny sa nezadržateľne blížia ku koncu a pred mnohými rodičmi stojí náročná úloha - nakúpiť pre svoje školopovinné deti všetky potrebné veci na nadchádzajúci školský rok. Marketing
Nová Jama levova prinesie nevšednú PC hru, tanec s tučniakmi i rozcítených porotcov Už 5. septembra štartuje relácia, ktorá odhalí ďalšie zaujímavé príbehy talentovaných a vynaliezavých Slovákov a Sloveniek. Tí v nej zabojujú o finančnú investíciu pre svoje originálne projekty. Médiá