K Vianociam neodmysliteľne patrí atmosféra spájania, darčekov a radosti zo spoločných chvíľ.Tento rok sme sa rozhodli ukázať príbeh Juraja Slafkovského na jeho ceste domov na Vianoce. Špeciálne na Vianoce je túžba byť spolu v kruhu rodiny a priateľov a robiť im radosť ešte silnejšia, a preto ani nepriazeň počasia nemôže byť prekážkou. Keď sa hviezda tohtoročnej kampane Juraj Slafkovský v reklamnom spote dozvie, čo ho na ceste domov čaká, ešte viac ho to namotivuje. Ako správny víťazný typ sa nikdy nevzdáva. A ako správny profesionál hral podľa svojho dočasného trénera, českého režiséra Honzu Švejkara.
Kampaň vznikala kvôli Jurajovým športovým povinnostiam už počas leta. V TIPOSe preto vianočná atmosféra panuje už dlhé mesiace. Kým v auguste ľudia vyhľadávali kúpaliská, my sme sa chladili na zimnom štadióne v Dúbravke, ktorý nám poslúžil ako hlavné javisko, zasnežovali sme ulice v centre Bratislavy a zdobili stromček v rodinnom dome v Lamači. Hneď po poslednom zábere Juraj utekal na odovzdávanie cien Hokejista roka, kde ako inak, vyhral dve hlavné ocenenia.
„Už pri vymýšľaní kampaní s Jurajom musíme myslieť na špecifické podmienky pri výrobe, kedy sa snažíme využiť maximum z času, ktorý máme k dispozícii. Dávno to už nie je len o perfektne zvládnutom natočení hlavného spotu, ale aj o množstve social contentu a rôznych kampaňových špeciálok“, hovorí Associative Creative Director MullenLowe GGK Braňo Mladý.V televíznom spote sme použili aj minuloročný úspešný vianočný hit s Emmou Drobnou od autorskej dvojice Viktor Hazard a Vlado Slivka. Juraj si dva dni nakrúcania užil a ako správny profesionál hral podľa svojho dočasného trénera, českého režiséra Honzu Švejkara. Počas nabitého programu stihol darovať aj nekonečné množstvo podpisov, fotiek a špeciálnych darčekov, o ktoré budú mocť fanúšikovia TIPOSu súťažiť.
„Vianočnou kampaňou sme zároveň obnovili spoluprácu s Jurajom na ďalšie obdobie, z čoho sa veľmi tešíme. Juraj je naozaj profesionál a točilo sa nám s ním veľmi dobre aj napriek jeho vyťaženosti a časovej tiesni. Veľká vďaka patrí najmä režisérovi Janovi Švejkarovi, ktorý je sám hokejovým nadšencom a Jurajovým fanúšikom. Vďaka skvelej produkcii Protos Productions išlo točenie vianočného spotu v auguste hladko. A v neposlednom rade patrí vďaka našej agentúre MLGGK, ich kreativita posúva naše kampane každým rokom na vyššiu úroveň,“ uviedla za TIPOS manažérka odboru marketingu žrebov a lotérií Dana Senešiová.
Vizitka kampane Vianočná lotéria:
Klient: TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s.
Agentúra: MullenLowe GGK
Chief Creative Officer: Vlado Slivka
Associative Creative Director: Braňo Mladý
Strategy Director: Jakub Straka
Copywriter: Mário Lapoš, Andrea Jurgošová, Braňo Mladý
Art Director: Tamás Bohus, Braňo Mladý
Social media team: Lucia Pavlíková, NikiKrupčiaková, Vlado Popovič, Patrik Koncz
Account Director: Patrik Stantien
Account Manager: Zdenka Nemčeková
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS, spol. s r.o.
Producer: Michal Hlavačka
Režisér: Jan Švejkar
DOP: Jirka Málek
Music: Viktor Hazard
Zvuková produkcia: LVGNC Studios
Fotograf: Martin Črep
VFX: Ekran