TIPOS Vianočnou kampaňou obnovil spoluprácu s Jurajom a to na ďalšie obdobie.TIPOS
StoryEditor

Tvárou kampane Vianočnej lotérie od TIPOSu je hviezdny hokejista Juraj Slafkovský

13.11.2024, 09:14
Autor:
michmich

V televíznom spote, ktorý natáčali kvôli vyťaženosti mladého hokejistu ešte v lete, použili aj minuloročný úspešný vianočný hit s Emmou Drobnou od autorskej dvojice Viktor Hazard a Vlado Slivka.

K Vianociam neodmysliteľne patrí atmosféra spájania, darčekov a radosti zo spoločných chvíľ.Tento rok sme sa rozhodli ukázať príbeh Juraja Slafkovského na jeho ceste domov na Vianoce. Špeciálne na Vianoce je túžba byť spolu v kruhu rodiny a priateľov a robiť im radosť ešte silnejšia, a preto ani nepriazeň počasia nemôže byť prekážkou. Keď sa  hviezda tohtoročnej kampane Juraj Slafkovský v reklamnom spote dozvie, čo ho na ceste domov čaká, ešte viac ho to namotivuje. Ako správny víťazný typ sa nikdy nevzdáva. A ako správny profesionál hral podľa svojho dočasného trénera, českého režiséra Honzu Švejkara.

Kampaň vznikala kvôli Jurajovým športovým povinnostiam už počas leta. V TIPOSe preto vianočná atmosféra panuje už dlhé mesiace. Kým v auguste ľudia vyhľadávali kúpaliská, my sme sa chladili na zimnom štadióne v Dúbravke, ktorý nám poslúžil ako hlavné javisko, zasnežovali sme ulice v centre Bratislavy a zdobili stromček v rodinnom dome v Lamači. Hneď po poslednom zábere Juraj utekal na odovzdávanie cien Hokejista roka, kde ako inak, vyhral dve hlavné ocenenia.

image

Hviezda Vianočnej lotérie 2024 od TIPOSu.

TIPOS
„Už pri vymýšľaní kampaní s Jurajom musíme myslieť na špecifické podmienky pri výrobe, kedy sa snažíme využiť maximum z času, ktorý máme k dispozícii. Dávno to už nie je len o perfektne zvládnutom natočení hlavného spotu, ale aj o množstve social contentu a rôznych kampaňových špeciálok“, hovorí Associative Creative Director MullenLowe GGK Braňo Mladý.

V televíznom spote sme použili aj minuloročný úspešný vianočný hit s Emmou Drobnou od autorskej dvojice Viktor Hazard a Vlado Slivka. Juraj si dva dni nakrúcania užil a ako správny profesionál hral podľa svojho dočasného trénera, českého režiséra Honzu Švejkara. Počas nabitého programu stihol darovať aj nekonečné množstvo podpisov, fotiek a špeciálnych darčekov, o ktoré budú mocť fanúšikovia TIPOSu súťažiť.

Vianočnou kampaňou sme zároveň obnovili spoluprácu s Jurajom na ďalšie obdobie, z čoho sa veľmi tešíme. Juraj je naozaj profesionál a točilo sa nám s ním veľmi dobre aj napriek jeho vyťaženosti a časovej tiesni. Veľká vďaka patrí najmä režisérovi Janovi Švejkarovi, ktorý je sám hokejovým nadšencom a Jurajovým fanúšikom. Vďaka skvelej produkcii Protos Productions išlo točenie vianočného spotu v auguste hladko. A v neposlednom rade patrí vďaka našej agentúre MLGGK, ich kreativita posúva naše kampane každým rokom na vyššiu úroveň,“ uviedla za TIPOS manažérka odboru marketingu žrebov a lotérií Dana Senešiová.

Vizitka kampane Vianočná lotéria:

Klient: TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s.

Agentúra: MullenLowe GGK

Chief Creative Officer: Vlado Slivka

Associative Creative Director: Braňo Mladý

Strategy Director: Jakub Straka

Copywriter: Mário Lapoš, Andrea Jurgošová, Braňo Mladý

Art Director: Tamás Bohus, Braňo Mladý

Social media team: Lucia Pavlíková, NikiKrupčiaková, Vlado Popovič, Patrik Koncz

Account Director: Patrik Stantien

Account Manager: Zdenka Nemčeková

Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS, spol. s r.o.

Producer: Michal Hlavačka

Režisér: Jan Švejkar

DOP: Jirka Málek

Music: Viktor Hazard

Zvuková produkcia: LVGNC Studios

Fotograf: Martin Črep

VFX: Ekran

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 10:12