StoryEditor

Hedepy predstavuje novú identitu. Skvelú terapiu robí skvelý terapeut

13.11.2024, 10:15
Autor:
lezlez

Online terapeutická platforma Hedepy, ktorá v súčasnosti združuje viac ako 700 terapeutov na desiatich trhoch, spúšťa rebranding a novú marketingovú kampaň.

Podľa sloganu „Skvelú terapiu robí skvelý terapeut“ je jej cieľom ukázať, že výber správneho odborníka je pre úspech terapie kľúčový a vďaka Hedepy oveľa jednoduchší. Rebranding spustila platforma v priebehu septembra na všetkých trhoch. 

Hedepy

Kľúčom je správny terapeut

Podľa prieskumu, ktorý realizovalo Hedepy s agentúrou Perfect Crowd, je pri zvažovaní terapie pre takmer 60 % ľudí najdôležitejší výber vhodného terapeuta. „Správny fit“ a osobné sympatie sú tak pre ľudí dôležitejšie ako napríklad kratšie čakacie lehoty.

Práve toto zistenie je ústredným motívom novej marketingovej kampane online terapeutickej platformy Hedepy. Tá totiž ponúka jednoduchý párovací test, ktorý po zodpovedaní niekoľkých jednoduchých otázok odporučí terapeuta na mieru podľa toho, aké témy chce klient riešiť, aké má očakávania či časové i finančné možnosti. Celkový výber tiež uľahčujú video medailóniky jednotlivých odborníkov. 

image

Nová vizuálna identita Hedepy

„To, že človeku terapeut z nejakého dôvodu nesadne, je najčastejším dôvodom, prečo ľudia terapiu ukončujú. Často si z toho vyvodia, že terapia pre nich nie je, a pritom by stačilo nájsť odborníka, s ktorým funguje tá správna medziľudská chémia. Chceme ľuďom ukázať, že terapia je vlastne úplne pre každého, len je potrebné nájsť ten správny „match,“ hovorí o kampani Marieta Kadlecová, CMO platformy Hedepy pre český, slovenský, maďarský a rumunský trh.

image

Nová vizuálna identita Hedepy

Rebranding prináša novú vizuálnu identitu aj tone of voice značky

Hedepy prostredníctvom novej kampane predstavuje aj svoju novú vizuálnu identitu. Rebranding sa prejaví vo vzhľade a funkčnosti webovej stránky, ale aj v novom grafickom dizajne a logu. Platforma ho zmenila aj preto, že pôvodne graficky spojená koncovka názvu Hedepy, t. j. „py,“ zodpovedá pri prepise z cyriliky do latinky koncovke „ru“.

Vzhľadom na vojnovú situáciu na Ukrajine, sa platforma rozhodla koncovku asociujúcu Rusko zmeniť, a prejaviť empatiu voči tamojším obyvateľom. Hedepy začalo pôsobiť na Ukrajine práve začiatkom vojny, pričom záujem o online terapeutické služby v krajine neustále rastie a platforma tak na ukrajinskom trhu združuje už viac ako 100 odborníkov.

Okrem nového loga pribudli do komunikácie aj nové farby – žltá, ružová a modrá. Novinkou sú tiež ilustrácie od Patrika Antczaka.  Rebranding sa dotkne aj celkového tónu komunikácie. „Tone of voice vznikol v spolupráci s Kevinom Lynchom. Do komunikácie sme vložili odľahčenie a ukazujeme, že terapia nie je ordinácia. Skôr sa dá prirovnať k lekcii jogy,“ hovorí Roman Zámečník, spoluzakladateľ a CPO platformy Hedepy.

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. november 2024 10:17