Kampaň Teach Next vznikla v národnom kole Young Lions.
StoryEditor

Teach Next spúšťa unikátnu kampaň. Ukáže ti tvoje budúce "ja"

11.11.2024, 16:07
Autor:
lezlez

Umelá inteligencia umožní ľuďom stretnúť ich fiktívne ja o 5 rokov v budúcnosti a pomôcť s výberom povolania.

Program Teach Next prichádza s kampaňou, ktorá umožní ľuďom stretnúť ich fiktívne ja o päť rokov v budúcnosti. Na stránke www.spravazbuducnosti.sk si záujemcovia  môžu pomocou umelej inteligencie pár klikmi vygenerovať osobného avatara, ktorý im vtipným a originálnym spôsobom prezradí, ako by mohla vyzerať ich budúca kariéra.

Umelá inteligencia generuje absurdné, často nezmyselné povolania a situácie, ktoré však v budúcnosti môžu reálne nastať. Tieto scenáre stavia do kontrastu s programom Teach Next, ktorý záujemcov pripraví na akúkoľvek výzvu, ktorú im budúcnosť prinesie.

Osobný avatar prezradí, ako by mohla vyzerať aj vaša budúca kariéra.

Kampaň je zameraná na prilákanie talentovaných mladých ľudí do medzinárodného programu, ktorý ponúka unikátny full-time job, v rámci ktorého získajú špičkový rozvojový program zahrňujúci stovky hodín školení a osobného mentora. Absolventi a absolventky programu na Slovensku majú vynikajúce uplatnenie, kde dokážu posúvať vpred nielen seba ale aj Slovensko. Napríklad už 6 z nich za svoju prácu získali prestížne ocenenie Forbes 30 pod 30.

„Dúfame, že touto vtipnou a modernou formou oslovíme najmä čerstvých absolventov vysokých škôl, pretože sme im zo sveta priniesli v skutku unikátny absolventský job, ktorý napríklad na Oxforde či Harvarde patrí medzi Top 10 najžiadanejších," hovorí CEO Teach, Stanislav Boledovič. „Je určený pre tých, ktorí to chcú v živote ďaleko dotiahnuť a hľadajú prácu, s ktorou jednak dobre naštartujú svoju kariéru a získajú brutálnu investíciu do svojho osobnostného rozvoja, no zároveň budú môcť najprv v malom a neskôr vo väčšom meniť Slovensko k lepšiemu.” 

Od súťažného nápadu mladých marketériek k realizácii

Za kampaňou stoja víťazky prestížnej reklamnej súťaže Young Lions Slovakia – Michaela Martonová a Andrea Vargová z agentúry Triad. Obe kreatívky reprezentovali slovenskú reklamu aj na medzinárodnej úrovni v Cannes.

“Som rád, že nápad autoriek z agentúry Triad neskončil ako mnoho iných súťažných ideí v koši a podarilo sa nám ho v Teach posunúť ďalej. Je náročné osloviť generáciu čerstvých absolventov vysokých škôl, ale verím, že cesta využívajúca najnovšie technologické trendy bude fungovať,” približuje kampaň Ronald Lupták, ktorý pôsobí v Teach ako interim marketingový manažér a bol zároveň aj členom poroty Young Lions Slovakia.

Proces realizácie pôvodnej idey trval niekoľko mesiacov. „Veľmi si vážim, že sme vďaka Teachu dostali možnosť zrealizovať náš víťazný nápad z Young Lions v praxi. Overili sme si, že video s dvojníkom z budúcnosti naozaj technicky vieme spraviť, ale prišli sme aj na to, kde má AI svoje limity. Vďaka spolupráci so širším tímom Triadu sme ideu ešte posunuli a vniesli do nej viac zábavy,“ hovorí Michaela Martonová.

Keď technológie odovzdávajú posolstvo i zabavia

Kombináciu štyroch inteligentných technológií špeciálne zostavili pre potreby kampane a v tejto podobe použili na Slovensku po prvýkrát.

„Kampaň je skvelý príklad, ako technológie vedia pomôcť odovzdať posolstvo a citovo zaujať publikum. Spájame tu hneď viacero AI modelov a rozdielnych technológií do jedného výsledku, ktorý ohúri aj zabaví zároveň. Volám to AI-aided User Generated Content,“ hovorí Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer z agentúry TRIAD.

VIZITKA KAMPANE

Klient: Teach.sk - Ronald Lupták, Markéta Plichtová, Michal Mironov

Agentúra: TRIAD

Kreatíva: Michaela Martonová, Andrea Vargová, Michaela Markusková

Chief Creative & Strategy Officer: Martin Woska

Account Director: Anh Doan

Senior Account Manager: Katarína Puškarová

Web developer: Roman Janajev

Graphics designer: Oliver Turčan

Web dizajn: Agentúra Echt – Michal Chovaňák

 

01 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 02 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka 03 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 04 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO 05 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2024 09:20