StoryEditor

Je vonkajšia reklama stále efektívna? Záleží na strategickom umiestnení, chýbajú nám však presvedčivé dáta

13.11.2024, 08:00
  • Prečo je out of home reklama pre zadávateľov efektívna? Kedy najlepšie funguje? V ankete Stratégií si prečítajte, ako sa na efektivitu v OOH pozerajú lídri v tomto segemente. 
  • Podľa Tomáša Tiefenbacha z Lurity je hlavný benefit pre efektivitu v tom, že vizuál sa zobrazuje v správnom čase a na správnom mieste. 
  • Peter Kӧhler, riaditeľ NUBIUM Košice zdôrazňuje kvalitu nosičov a jasnosť zdieľaného posolstva. 
  • Miloš Karpáti, riaditeľ J.C. DECAUX SLOVAKIA a ISPA ale pripomína: nemáme presné dáta, ktorými by sme vedeli argumentovať. 

  • Práve meranie patrí k najväčším slabinám vonkajšej reklamy. Pri digitálnych formátoch však vieme ísť oveľa ďalej. 

  • Viac článkov na túto tému sa dozviete v špecializovanej prílohe Out &, In door 2024, ktorú si môžete stiahnuť ako PDF v tomto článku.
image

Tomáš Tiefenbach Lurity

Tomáš Tiefenbach, CEO Lurity SK

Efektivita OOH/DOOH spočíva v nasledujúcich kľúčových faktoroch:

1. Cielenosť: Konkrétny reklamný vizuál sa zobrazuje v správnom čase a na správnom mieste.

2. Flexibilita: Obsah možno meniť a prispôsobovať v reálnom čase, čím sa dosahuje maximálna efektivita.

3. Blízkosť point-of-sale: Jednou z najväčších výhod DOOH je jeho strategické umiestnenie v blízkosti miesta predaja (point of sale). Vďaka tomu dokáže osloviť zákazníkov práve v momente, keď robia nákupné rozhodnutia.

4. Zapojenie: Interaktívne prvky ako gestá, rozpoznávanie tváre a personalizované správy umožňujú vyššiu angažovanosť publika.

5. Omnichannel prepojenie: Reklamné kampane na digitálnych obrazovkách môžu byť integrované s online kam...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. november 2024 08:02