Zimná kampaň OZ Vagus prináša aj tento rok citlivú tému.archív
StoryEditor

Vytáča vás čakanie na donášku? Kampaň Vagusu ukáže ako dlho na jedlo čakajú ľudia bez domova

19.11.2024, 13:10
Autor:
michmich

Komunikáciu pre neziskovú organizáciu už tradične pripravila agentúra Mannschaft.

„Keď si objednávame jedlo cez donáškovú službu, sme veľmi citliví na čas doručenia a vie nás veľmi rozladiť čo i len malé meškanie,“ hovorí Adam Jánoš, Senior Copywriter z Mannschaftu.

Insight, ktorý netreba nikomu zvlášť vysvetľovať, dal vzniknúť kampani nastavujúcej zrkadlo väčšinovej spoločnosti. Práve zabezpečenie jedla – aspoň jedného teplého denne – je totiž jednou z hlavných výziev, ktorým ľudia bez domova musia čeliť. OZ Vagus ho vďaka vyzbieraným darom dokáže pre nich pripraviť v Domci na Mýtnej v Bratislave.

„Chceli sme ukázať kontrast medzi tým, ako vieme v pohodlí domova či ofisu ťažko prežívať čakanie na jedlo, a nepredstaviteľnými výzvami, ktorým pri zháňaní jedla čelia ľudia na ulici,“  vysvetľuje komunikačný zámer kampane Stanislava Fabšíková z OZ Vagus.

„Príjemná, ľahko vtipná atmosféra, vrátane camea známeho foodblogera ČOJEho, diváka trochu oklame, aby sme mu potom mohli naservírovať silnú pointu,“ dodáva Adam Jánoš.

Súčasťou kampane je rádiospot, vizuál, spolupráca s influencermi aj špeciálka s bratislavskou sieťou reštaurácií Phočkáreň.

image

Zimná kampaň OZ Vagus.

archív
Kredity kampane:

Klient: OZ Vagus (Stanislava Fabšíková, Alexandra Kárová)

Agentúra: Mannschaft

Creative Director: Adam Marčan, Matúš Kvas

Art Director: Adam Marčan, Dávid Drímal

Copywriter: Adam Jánoš, Matúš Kvas, Adam Marčan

Account Manager: Adam Marčan

Strategy Director: Adam Marčan, Matúš Kvas

Produkcia: Hitchhiker Films

Production Manager: Filip Fleischer

Director: Dano De Cannes

DOP: Martin Chlpík

Postproduction: Alien Studio

Grading: Lucia Kovalová

Sound: Bajko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. november 2024 13:14