„Keď si objednávame jedlo cez donáškovú službu, sme veľmi citliví na čas doručenia a vie nás veľmi rozladiť čo i len malé meškanie,“ hovorí Adam Jánoš, Senior Copywriter z Mannschaftu.
Insight, ktorý netreba nikomu zvlášť vysvetľovať, dal vzniknúť kampani nastavujúcej zrkadlo väčšinovej spoločnosti. Práve zabezpečenie jedla – aspoň jedného teplého denne – je totiž jednou z hlavných výziev, ktorým ľudia bez domova musia čeliť. OZ Vagus ho vďaka vyzbieraným darom dokáže pre nich pripraviť v Domci na Mýtnej v Bratislave.
„Chceli sme ukázať kontrast medzi tým, ako vieme v pohodlí domova či ofisu ťažko prežívať čakanie na jedlo, a nepredstaviteľnými výzvami, ktorým pri zháňaní jedla čelia ľudia na ulici,“ vysvetľuje komunikačný zámer kampane Stanislava Fabšíková z OZ Vagus.
„Príjemná, ľahko vtipná atmosféra, vrátane camea známeho foodblogera ČOJEho, diváka trochu oklame, aby sme mu potom mohli naservírovať silnú pointu,“ dodáva Adam Jánoš.
Súčasťou kampane je rádiospot, vizuál, spolupráca s influencermi aj špeciálka s bratislavskou sieťou reštaurácií Phočkáreň.
Kredity kampane:Klient: OZ Vagus (Stanislava Fabšíková, Alexandra Kárová)
Agentúra: Mannschaft
Creative Director: Adam Marčan, Matúš Kvas
Art Director: Adam Marčan, Dávid Drímal
Copywriter: Adam Jánoš, Matúš Kvas, Adam Marčan
Account Manager: Adam Marčan
Strategy Director: Adam Marčan, Matúš Kvas
Produkcia: Hitchhiker Films
Production Manager: Filip Fleischer
Director: Dano De Cannes
DOP: Martin Chlpík
Postproduction: Alien Studio
Grading: Lucia Kovalová
Sound: Bajko