Agentúra Hype a spoločnosť HYZA uvádzajú originálnu kampaň zameranú na informovanie spotrebiteľov o dôležitosti sledovania pôvodu mäsa. Tvárou kampane je obľúbený herec Oliver Oswald, ktorý v odľahčenom televíznom spote vysvetľuje význam dôležitých informácií na produktoch.
„Naša spolupráca s HYZA je pre nás nielen príležitosťou vytvoriť niečo nové, ale aj poslaním. Veríme, že táto kampaň ľudí zaujme a pomôže im uvedomiť si, aký je pôvod potravín dôležitý. Tešíme sa z toho, že prinášame príbeh, ktorý nielen vzdeláva, ale podporuje povedomie, znalosť a domácu kvalitu,“ hovorí Peter Šándor managing director Hype.
Vizitka:
Klient: HYZA a.s.
Agentúra: Hype
Creative Director: Vojto Kósa
Art Director: Branislav Tomčík
Copywriter: Ema Stanovská, Vojto Kósa
Account Manager: Richard Krumaj
Produkcia: Zeldeo s.r.o.
Réžia: Jakub Cheban