Reklama Ovečkárne Huňaté teplo pre všetkých zimomravcov.Ovečkáreň
StoryEditor

Ovečkáreň spúšťa svoju prvú televíznu reklamu. Vyrieši v nej problémy zimomravcov

20.11.2024, 11:52
Autor:
palpal

Nová marketingová kampaň Huňaté teplo má za cieľ šíriť osvetu o výhodách ovčej vlny a zvýšiť povedomie o značke. Po prvýkrát bude na podporu kampane využitá aj televízna reklama.

Prvá televízna reklama Ovečkárne sa zameriava na cieľovú skupinu označenú ako „zimomravci“, teda na ľudí vo veku 35 až 65 rokov a prevažne ženy, ktorým býva často zima na ruky a nohy, hľadajú spôsoby, ako sa zahriať a zároveň chcú šetriť na energiách. Kreatívny návrh kampane vypracovala reklamná agentúra Creepy studio pod vedením režiséra Jakuba Žídeka. Produkciu televíznej reklamy zabezpečila spoločnosť Bumerang Film.

V spote je prezentovaný bežný rodinný konflikt – zatiaľ čo zimomravá žena by si rada prikúrila, muž sa snaží udržať spotrebu energie a tým aj domáce financie na uzde. Problém rieši babička, ktorá ponúka riešenie v podobe teplých produktov z ovčej vlny z Ovečkárne,“ približuje tému reklamného spotu David Dvořáček z Creepy studia. Tento koncept bude nasadený nielen v televízii, ale aj prostredníctvom online kanálov, ako sú YouTube a Facebook, a doplnený o PR komunikáciu, ktorú na Slovensku zastrešuje agentúra 10/10 Communications. Televízny spot bude možné vidieť v období od 10. 11. do 5. 12. 2024.

„Naším hlavným cieľom je zvýšiť povedomie o značke Ovečkáreň. A preto sme náš mediamix rozšírili o televíziu, ktorá má silný zásah. Okrem zvyšovania povedomia chceme tiež prostredníctvom zvolených komunikačných kanálov edukovať o výhodách ovčej vlny a ukázať, prečo sa oplatí vrátiť k tradičným materiálom,“ vysvetľuje Filip Pekárek CCO z Ovečkárne.

VIZITKA TV KAMPANE

Názov kampane: Huňaté teplo pre všetkých zimomravcov
Reklamná agentúra: kreatívna agentúra Creepy studio
Použité médiá: TV, PR komunikácia, Youtube, Facebook
Produkcia televízneho spotu: Bumerang Film s.r.o.
Réžia: Jakub Žídek
Autor hudby: Captain Qubz

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. november 2024 13:08