V období Vianoc ponúka Coca-Cola množstvo zážitkov, ktoré prepájajú ľudské príbehy a osobné stretávanie sa s technologickými inováciami. Reklama aj celá vianočná kampaň prinášajú posolstvo: Svet potrebuje viac Santov a láskavosť a aj drobný dobrý skutok môžu mať nečakaný význam. Coca-Cola svojou kampaňou opäť podporí klientov Červeného kríža, aby sa v čase Vianoc necítili osamelo.
Kúzlo Vianoc spočíva v zdieľaní
„Ústrednou myšlienkou tohtoročnej vianočnej kampane zostáva, že každý z nás môže byť Santom a že to pravé čaro Vianoc spočíva predovšetkým v tom, že niekoho potešíme dobrým skutkom či prejavom láskavosti,“ vysvetľuje Kateřina Třísková, Marketing Manager pre ČR a SR, a dodáva: „Tento rok využívame aj AI, ktorá umožní ľuďom porozprávať sa so Santom a spoločne tak vytvoriť unikátnu virtuálnu snehovú guľu plnú vlastných spomienok a zdieľať ju so svojimi blízkymi.“
Zážitok Create Real Magic™ bude prístupný cez QR kód a využíva multimodálnu umelú inteligenciu na čele s 3D avatarom Santu, konverzáciu v reálnom čase a generovanie unikátnych obrázkov na základe osobných spomienok a skúseností. Digitálna snehová guľa tak predstavuje virtuálny darček, ktorý je ďalším spôsobom, ako šíriť láskavosť.
Kúzelná roadshow vianočného kamióna v novej podobe
Keďže v Coca-Cola vedia, že Vianoce sú predovšetkým o stretávaní sa a zdieľaní, prináša opäť obľúbenú roadshow vianočného kamióna. Tohtoročná roadshow bude naozaj unikátna a rozšírená oproti minulým rokom. Ponúkne účastníkom tradičné stretnutie so Santom v jeho kamióne, ale ľudia sa môžu navyše tešiť aj na zážitkový kamión, ktorý prenesie návštevníkov za polárny kruh do Laponska, kde ich stretnú mnohé magické prekvapenia. Santa, elfovia a bohatý program, samozrejme, nebudú chýbať.
Okrem kúzelnej vianočnej atmosféry a nezabudnuteľného zážitku priváža kamión aj celú myšlienku kampane. Každý z návštevníkov sa totiž môže pre niekoho stať Santom. V spolupráci so známym kuchárom Romanom Stašom pripravila Coca-Cola skvelé občerstvenie, ktoré si ľudia budú môcť pri kamióne kúpiť, rovnako ako špeciálnu vianočnú edíciu fliaš
Celý marketingový koncept „Svet potrebuje viac Santov“ je doplnený vianočnou kampaňou v televízii, počas ktorej sa tiež objaví ikonická reklama „Vianoce sú tu“, nástrojmi digitálnej reklamy vrátane influencerov, OOH reklamy, ale aj silnou podporou v mieste predaja a PR komunikáciou.