Štúdia rovno prináša odporúčania, ako optimalizovať dizajn kampaní a vytvoriť ohromujúci, zapamätateľný a emocionálne silný vizuál.
Analýza 50 kampaní
Jedna z predností outdoorovej reklamy je schopnosť osloviť široké spektrum ľudí v reálnom prostredí. Prieskum spoločností System1, zameriavajúcej sa na meranie efektivity reklamy, a globálneho lídra v oblasti vonkajšej reklamy JCDecaux zmapovali, ktoré prvky dizajnu sú kľúčové nielen na upútanie pozornosti, ale aj zanechanie trvalejšieho dojmu. Štúdia je postavená na rôznorodom meraní pozornosti a efektivity viac ako 50 kampaní.
Umelá inteligencia hodnotila kompozíciu a kreativitu dizajnov, zatiaľ čo eye tracking technológie sledovali, kam diváci upriamovali svoj pohľad a na ako dlho. Realizátori merali aj emocionálnu reakciu publika a dlhodobý vplyv reklamy na vnímanie značky. Výsledky naznačujú, že outdoor reklama má vskutku len dve sekundy na to, aby zaujala.
V tomto krátkom čase musí byť preto posolstvo jasné, ľahko čitateľné a okamžite rozpoznateľné. Ako to docieliť? Kľúčovým je podľa štúdie správna práca s brandingom, produktom a kreatívnym spracovaním.
Zostáva vám 72% na dočítanie.