Veterán Anton Nootenboom sa zapísal do dejín na ikonickom Times Square, keď úspešne zavŕšil jedinečný svetový rekord.Barebarics
StoryEditor

Reklama ako hrom. Slovenská značka prepisovala dejiny na Times Square

11.11.2024, 12:00
Autor:
michmich

Firma Barebarics sa zaslúžila o rekordnú chôdzu naboso naprieč USA - z Los Angeles do NYC. Netradičnú športovú kampaň zastrešila a sponzorovala slovenská značka. A to na pomoc ohľadne duševného zdravia mužov.

Vojenský veterán Anton Nootenboom, známy ako „The Barefoot Dutchman,“ sa 2. novembra 2024 zapísal do dejín na ikonickom Times Square, keď úspešne zavŕšil jedinečný svetový rekord. Prechod naprieč Amerikou naboso, z Los Angeles do New Yorku. A to všetko podstúpil na podporu duševného zdravia mužov. Kampaň organizovala slovenská značka barefoot obuvi Barebarics.

image

veterán Anton Nootenboom, známy ako „The Barefoot Dutchman,“.

Barebarics
Anton, ktorý vyrazil z Los Angeles 17. februára 2024, po 260 dňoch a viac ako 5000 kilometroch dokráčal až na Times Square, kde sa konala finálna časť rekordného pochodu. Podporovaný iniciatívou #BraveMenTalk, ktorej je slovenská firma Barebarics hlavným organizátorom, priniesla Antonova cesta nielen nový Guinnessov rekord, ale aj výrazné zvýšenie povedomia o dôležitosti duševného zdravia mužov a boji proti alarmujúcej skutočnosti a to, že každú minútu si jeden muž vezme vlastný život. Kampaň vyzýva mužov, aby prijali zraniteľnosť a našli odvahu – odvahu nemlčať o svojich problémoch.

image

Vojenský veterán Anton Nootenboom, známy ako „The Barefoot Dutchman,“ so slovenskou značkou obuvy.

Barebarics
"Iniciatíva #BraveMenTalk, ktorú Barebarics vytvoril v spolupráci s Antonom, motivuje mužov po celom svete, aby sa nebáli hovoriť o svojich problémoch a o zraniteľnosti. Každých 25 eur z vyzbieraných príspevkov podporí muža v programe prevencie samovrážd," vysvetlili organizátori.

Zatiaľ sme pomohli viac ako 3650 mužom sumou viac ako 90 tisíc dolárov. Finančné príspevky je možné zaslať na www.bravementalk.com

Vyzbierané finančné prostriedky budú smerované do neziskových organizácií vrátane Movember – najväčšej svetovej organizácie pre zdravie mužov, ktorá financuje programy mentálneho zdravia zamerané na prevenciu samovrážd, depresiu a úzkosť. Poslanie Movemberu sa zhoduje s misiou kampane - povzbudiť mužov, aby hovorili o svojich problémoch a vyhľadali pomoc. 

Antonova cesta, ktorá začala 17. februára 2024 v Los Angeles, ho previedla púšťami, horami aj mestskými džungľami – všetko naboso. Anton svoj pochod dokončil v New Yorku 2. novembra 2024.

image

Naboso naprieč celou USA podporila slovenská značka tenisiek.

Barebarics
Prečo je to dôležité:

- Každú minútu si jeden muž vezme svoj vlastný život, čo predstavuje urgentnú potrebu riešiť duševné zdravie mužov.

- Muži často trpia v tichosti kvôli stigme, čo mnohých necháva bez potrebnej podpory.

- Antonova cesta predstavuje viac než len fyzickú výzvu – je to hnutie na prelomenie ticha a povzbudenie mužov, aby hovorili o svojich problémoch. #BraveMenTalk

- Za každých 25 dolárov môže byť jeden muž zahrnutý do programu na prevenciu samovrážd.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. november 2024 11:19