Tradičné statické plochy postupne ustupujú, pričom dopyt po digitálnych obrazovkách neustále ratsie.archív
StoryEditor

2024 v OOH: Zadávatelia preferujú formáty, ktoré sú flexibilné, dynamické a umožňujú interakciu

11.11.2024, 11:50
  • TOP hráči v segemente OOH hodnotia, čo priniesol rok 2024. 
  • Aký je aktuálny rok, čo ho z vášho pohľadu najviac definuje?
  • Aké typy plôch, formátov sú najviac žiadané a o ktoré, naopak, klesá záujem zo strany zadávateľov?
  • Na naše otázky odpovedali top hráči v segmente OOH.  Prečítajte si ich postrehy a skúsenosti.
  • Podľa Mariky Doškovej z IMAGEWELL tradičné statické formáty, ktoré neponúkajú možnosť prispôsobenia obsahu v reálnom čase, postupne strácajú na atraktivite v prospech nových technológií a riešení.
  • Peter Kӧhler z NUBIUM Košice hovorí o prepájaní OOH s formátmi na sociálnych médiách. 
  • Podľa Tomáš Tiefenbacha z Lurity SK máme za sebou obdobie plné dynamických zmien. 
  • Viac o out-of-home reklame sa dozviete v špecializovanej prílohe Out &, In door 2024, ktorú nájdete v aktuálnom vydaní magazínu Stratégie a už teraz si ju môžete stiahnuť ako PDF v tomto článku.

 

image

Marika Došková, IMAGEWELL

Marika Došková, Head of Sales & Marketing IMAGEWELL

V roku 2024 sú svet out-of-home (OOH) a digital out-of-home (DOOH) reklamy na Slovensku definované niekoľkými kľúčovými trendmi, ktoré ovplyvňujú trh a správanie zadávateľov reklám. Tu sú niektoré z hlavných faktorov, ktoré charakterizujú tento rok:

1. DOOH získava čoraz väčší podiel na trhu, hlavne kvôli flexibilite, ktorú ponúka. Zadávatelia oceňujú dynamický obsah, ktorý môže byť ľahko menený v reálnom čase, čo umožňuje prispôsobenie kampaní aktuálnym podmienkam.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 79% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-11 10:27:43 - Feat.: 0 - Title: OUT & INDOOR: Trh bude rásť, musí sa prispôsobiť trendu digitalizácie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. november 2024 16:36