Jaguar sa zdanlivo rozlúčil s 90-ročnou históriou svojich ikonických športových vozidiel v prospech novej odvážnej elektrickej kapitoly. Teraz prišiel s úplne novou dizajnovou identitou. Nedávno odhalený rebrand obsahuje nové písmo, ale aj prepracovanú verziu ikonického loga. Okrem toho britská automobilka predstavila nový monogram „JR“.
Dizajnérsky tím Jaguaru sa tiež rozhodol upustiť od ikonického odznaku s hlavou jaguára, ktorý sa predtým objavoval na kapotách a mriežkach jeho modelov – v prospech minimalistickejšej estetiky. Nové dizajnové motívy a symboly budú slúžiť ako vizuálna identita kompletného elektrického radu Jaguaru.
Ten uvedú v roku 2026. Značka teraz prišla s novou kampaňou ku kompletnému rebrandingu a vzbudila ňou poriadne emotívne reakcie.
Zmes šoku a zmätku
Napriek tomu, že vedenie spoločnosti má optimistické naladenie a od novej identity si sľubuje veľa, prvé reakcie na rebrand na sociálnych sieťach boli zmesou šoku a zmätku.
Jeden z najtvrdších komentárov k instagramovému oznámeniu Jaguaru o rebrande znel: "Gratulujeme. Zabili ste britskú ikonu."
Ďalší komentár, ktorý získal viac ako 11 000 "páčikov" obsahoval rovnako tvrdú kritiku:Zostáva vám 68% na dočítanie.