Transformáciu značky Jaguar definuje výnimočný modernizmus a kreatívna filozofia, ktorá tvorí základ všetkých aspektov nového sveta značky Jaguar. Zahŕňa odvážne konštrukcie, ako aj neočakávané originálne myslenie, čím vytvára charakter značky, ktorý upúta pozornosť vďaka nebojácnej kreativite.
„Jaguar má svoje korene v originalite. Sir William Lyons, náš zakladateľ, veril, že Jaguar by nemal nič kopírovať. Z tejto filozofie vychádza aj naša dnešná vízia spoločnosti Jaguar. Nový Jaguar stojí na výnimočnom modernizme. Je nápaditý, odvážny a v každom bode umelecký. Je jedinečný a nebojácny. Ide o znovuzrodenie, ktoré opäť zachytáva podstatu značky Jaguar, vracia ho k hodnotám, vďaka ktorým bol kedysi taký obľúbený, no zároveň oslovuje súčasné publikum. Vytvárame Jaguar pre budúcnosť a obnovujeme jeho status značky, ktorá obohacuje životy našich klientov a komunity Jaguar," povedal kreatívny riaditeľ Profesor Gerry McGovern OBE.
Symboly zmeny – nová identita značky JaguarVynovená značka Jaguar začína svoje predstavenie s úplne novou identitou, ktorá vytvára jeho jedinečný charakter prostredníctvom nového vizuálneho jazyka. Význam prináša každý zo štyroch symbolov zmeny, odrážajúce hodnoty značky a vytvára náznaky toho, čo príde.
Nápis na vozidláchNový nápis na vozidlách Jaguar tvorí jeho vizuálny podpis. Ide o výraznú oslavu modernizmu – geometrickej formy, symetrie a jednoduchosti. Demonštruje neočakávané plynulým prelínaním veľkých a malých písmen vo vizuálnej harmónii.
StrikethroughTáto odvážna lineárna grafika vytvára nezameniteľnú prítomnosť a okamžite rozpoznateľný vizuál značky Jaguar, ktorý sa vymyká imitácii a obyčajnosti.
Výnimočné farbyZákladný kameň novej identity značky Jaguar tvorí bohaté používanie farieb zakotvené v jej hodnotách a v spojení s umením. Primárne farby, zrodené z maliarskej palety – žltá, červená a modrá – tvoria tonálne stavebné kamene, vždy spojené s textúrou, alebo s pohybom.
Logo výrobcuPozostáva z novo prepracovanej skákajúcej šelmy Jaguar, ktorý tvorí vzácnu značku pôvodu. Vždy skáče vpred a reprezentuje dokonalosť a charakteristický znak automobilky.
Monogram predstavuje kód na vyjadrenie a znak dokončeného diela. Používa sa ako ozdoba, alebo konečná úprava.
CopyNothing
Dňa 2. decembra 2024 predstaví automobilka Jaguar na podujatí Miami Art Week dielo CopyNothing, prvú globálnu verejnú inštaláciu svojej novej značky, ktorá bude zahŕňať fyzickú manifestáciu jej kreatívnej filozofie výnimočného modernizmu v podobe štúdie Design VisionConcept. Toto dramatické, nezameniteľné neočakávané vyjadrenie toho, čo znamená CopyNothing, ukáže nebojácny prístup, ktorý prichádza od značky Jaguar.
Prítomnosť značky Jaguar v Miami znamená oslavu umeleckého vyjadrenia vo všetkých jeho formách. Prostredníctvom série starostlivo upravených priestorov galérie na dvoch miestach bude značka Jaguar zdieľať svoju platformu s novými a prelomovými začínajúcimi umelcami, ktorí zdieľajú jej étos CopyNothing.„Aby sme priviedli späť takú celosvetovo uznávanú značku, museli sme byť nebojácni. Jaguar bol vždy najlepší vtedy, keď čelil konvenciám. Tento étos sa dnes prejavuje v našej novej identite značky a v nasledujúcich mesiacoch predstavíme ďalšie jeho formy. Toto je úplný reset. Jaguar sa transformuje, aby znovu získal svoju originalitu a inšpiroval novú generáciu. Som nadšený, že svet konečne uvidí Jaguarm," zakončil generálny riaditeľ spoločnosti Jaguar Rawdon Glover.