StoryEditor

Čo si o prácach PROKOP 2021 myslí skúsená porota?

08.04.2022, 17:12
V exkluzívnej ankete vám priblížime ich dojmy aj favoritov.

O prácach PROKOP 2021 rozhodovalo devätnásť osobností PR branže a špecialistov.

“Porotu sme rozdelili na dve časti po prvýkrát. Hlavným dôvodom je, aby pri menšom počte hodnotených prác mali porotcovia dostatočný priestor a čas kvalitne sa venovať detailom prihlášok a posudzovaniu prihlásených prác,” vysvetlila Katarína Remiaš, predsedkyňa PROKOP poroty.

Prostredníctvom ankety s porotcami súťaže vám prinášame unikátny náhľad do ich hodnotenia tohtoročných PR prác.

ĽUDOVÍT TÓTH - Event2all

Archív Ľ.T.

1. Ako hodnotíte úroveň prihlásených prác?

Teším sa, že sa prihlásil rekordný počet prác. Mnohé ma pobavili i zaujali. Pri viacerých som si povedal, ach, prečo také niečo nenapadlo niekomu v našej agentúre. PROKOP 2021 ukázal, že slovenské PR je plné efektivity i kreativity. To je super.

2. Ktorá práca Vás osobne zaujala najviac a prečo?

Veľmi sa mi páčili idea i buzz okolo kampane "Kraj sveta: Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš", od agentúry Socialists pre klienta: Košice Región Turizmus a špeciálne by som chcel vyzdvihnúť tvrdú prácu tímu okolo facebookov slovenskej polície. Som nadšený, že takéto niečo existuje v štátnej správe. A to, že policajti nie sú sami, ukazuje aj prvá cena v politickej komunikácii tímu pre ministerstvo dopravy – „LIVESTREAM - OPÝTAJTE SA MINISTRA“. Veľmi za tým cítim chuť ľudí pracujúcich pre verejnú správu cieľavedomo, radostne a netuctovo komunikovať, no nezabúdať pri tom na zadané KPIs.

BORIS BUKOVSKÝ - Hugo Bach

hugobach.sk

1. Ako hodnotíte úroveň prihlásených prác?

Pri hodnotení víťazných prác v jednotlivých kategóriách sa ukázalo, že slovenskí PR profesionáli majú čo ponúknuť nielen domácim, ale aj globálnym značkám. Viaceré prihlásené práce dosahovali vysokú úroveň remeselného kumštu aj ideovej sviežosti, iné prihlášky však akoby boli len súčasťou pokračujúcej PR kampane - či už klientov alebo agentúr. V každom prípade, bolo z čoho vyberať.

2. Ktorá práca Vás osobne zaujala najviac a prečo?

Menujem tri projekty: krízová komunikácia agentúry Dynamic Relations 2000 pre výrobcu injekčných striekačiek Chirana, práce agentúry Zaraguza pre Slovenskú sporiteľňu a aktivitu zamestnancov odboru komu...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-03-31 17:21:57 - Feat.: 0 - Title: Poznáme víťazov PROKOP 2021. Najúspešnejšou PR agentúrou sa stala SKPR STRATEGIES 02 - Modified: 2022-04-05 05:28:41 - Feat.: 0 - Title: Toto sú najlepšie špeciálne kampane PROKOP 2021. Ktoré agentúry sa tešia z víťazstva a prečo práve ony? 03 - Modified: 2022-04-05 05:30:14 - Feat.: 0 - Title: Zoznámte sa s víťaznými doménovými kampaňami PROKOP 2021. Čo je ich posolstvom a kto za nimi stojí? 04 - Modified: 2022-03-03 10:18:07 - Feat.: 0 - Title: Asociácia PR agentúr ruší galavečer odovzdávania cien PROKOP. Ušetrené peniaze posiela na pomoc Ukrajine 05 - Modified: 2022-03-16 10:40:54 - Feat.: 0 - Title: Poznáme shortlisty pre najlepšie PR práce 06 - Modified: 2022-02-11 08:23:39 - Feat.: 0 - Title: Prokop sa teší z vysokého počtu prihlášok, aj prihlasovateľov
01 - Modified: 2022-04-25 13:47:40 - Feat.: - Title: Poznáme shortlisty SABRE Awards 2022. Najväčšiu šancu má zo Slovenska Seesame 02 - Modified: 2022-04-20 14:12:59 - Feat.: - Title: „Je to ako dotknúť sa hviezd,“ reaguje na ocenenie najúspešnejšej PR agentúry roka Soňa Lexmanová 03 - Modified: 2022-04-05 05:28:41 - Feat.: - Title: Toto sú najlepšie špeciálne kampane PROKOP 2021. Ktoré agentúry sa tešia z víťazstva a prečo práve ony? 04 - Modified: 2022-04-05 05:30:14 - Feat.: - Title: Zoznámte sa s víťaznými doménovými kampaňami PROKOP 2021. Čo je ich posolstvom a kto za nimi stojí? 05 - Modified: 2022-04-01 09:35:03 - Feat.: - Title: PR osobnosťou roka sa stal Anton Molnár zo Slovnaftu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:11