Organizátori PRokop 2021 zverejnili shortlist súťaže najlepších PR projektov. Súťažné práce hodnotilo 20 odborníkov z PR a marketingovej branže spolu s predsedkyňou poroty Katarínou Remiaš - 1st CLASS AGENCY. Práce boli rozdelené na doménové kategórie a špeciálne kategórie. V doménových bolo najviac projektov posudzovaných v sekcii Corporate Social Responsibility (18), zatiaľ čo medzi špeciálnymi prevládal najmä Content in PR (9).
Vyhlásenie výsledkov a odovzdávanie cien prebehne sa uskutoční 31. marca. Plánované slávnostné podujatie odovzdávania cien sa však nebude konať, nakoľko sa organizátori – členovia Asociácie PR agentúr Slovenskej republiky/APRSR rozhodli ušetrené prostriedky vrátane ďalších zdrojov v hodnote 20-tisíc eur darovať na podporu humanitárnej pomoci Ukrajine.
Tento rok hodnotila porota práce od 42 prihlasovateľov a do užšieho zoznamu posunula z celkového počtu 190 prihlásených projektov 86 súťažných prác. Pozrite sa, ktoré práce ju zaujali najviac.
DOMÉNOVÉ KATEGÓRIE
ŠPECIÁLNE KATEGÓRIE