Youtube
StoryEditor

Komik Samo Trnka nahradil v električke automatické hlásenia staníc

19.08.2020, 11:40
Autor:
pzpz
Išlo o experiment operátora O2.

Na Zákazníckej linke O2 sa operátor rozhodol nahradiť automatické hlášky živými ľuďmi. To, či ide o dobrý nápad, vyskúšali aj cez experiment v električke, v ktorej nahradili automatické hlásenia staníc osobným sprievodcom - známym komikom.

​Vo videu komik a standupista Samo Trnka hlási názvy staníc na trase bratislavskej električky neštandardným spôsobom. Ku každému názvu stanice povie nejakú zaujímavosť alebo vtip. Vedeli ste napríklad, kto povedal, že bratislavská Hlavná stanica je najkrajšia na svete? Alebo kde sa nachádza burza cenných papierov? Zistíte vo videu:

A čo v O2 zistili prieskumom? Napríklad, že živý človek vie lepšie odhadnúť, aká informácia by sa vám zišla. So živým operátorom tiež viete rýchlejšie prísť na to, kde je chyba. Skrátka, zistili, že živý človek je jednoducho lepší. Preto posilnili rady zamestnancov Zákazníckeho centra a odteraz už vám nezdvihne žiaden robot.

Zrušenie automatických volieb sa O2 rozhodlo odkomunikovať aj cez svojho ambasádora Fera Jokea. Ten prišiel navštíviť Zákaznícke centrum O2, ktoré sídli v Banskej Bystrici. Prebral na jeden deň oficiálny Instagram profil O2 SK, kde zachytil svoje zážitky. V jednom zo svojich altereg si zahral brigádničku Zákazníckeho centra O2.

Vizitka kampane:

Agentúra: Oliver Agency 
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Juraj Pobjecký
Art director:  Jakub Reken
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš
Account manager: Michaela Ostricová
Produkcia: Lukash
Réžia: Lukáš Kodoň

01 - Modified: 2019-12-27 11:04:31 - Feat.: 0 - Title: Lucia Petrášová z O2: Našou budúcnosťou je kombinácia digitálu a ľudskosti 02 - Modified: 2020-03-04 15:26:38 - Feat.: 0 - Title: Tereza Molnár: Telco sektor je celkom rýchla horská dráha
01 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 02 - Modified: 2024-08-09 06:31:00 - Feat.: - Title: Česi majú technológie „vo svojej moci“ aj vďaka slovenskej agentúre 03 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 04 - Modified: 2023-11-13 09:19:30 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň O2 pripomína, že najkrajší dar je obdarovávať druhých 05 - Modified: 2023-07-27 07:31:11 - Feat.: - Title: Od agentúry očakávame, že bude našim silným strategickým partnerom. Nechceme, aby dostávala iba briefy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 21:11