StoryEditor

Poštová banka má novú kampaň. Stavila na scény z kultových filmov

18.09.2017, 17:35
Autor:
rmrm
Autorom kampane je agentúra Wiktor Leo Burnett. Pozrite si ju.

Poštová banka pokračuje v repozicioningu a posilňuje vizuálnu identitu. „V novej kampani s ponukou úveru na bývanie Užitočné bývanie za najnižší úrok na trhu, už za 0,95 %, chceme nastaviť základné princípy, ktoré charakterizujú zmenu v komunikačnom dizajne banky. Prinášame nové prvky – „speech bubbles“, nový „tone of voice“, nový pohľad na prácu s fotografiou a animáciou,“ približuje Dáša Juríková, riaditeľka odboru komunikácie a PR Poštovej banky.

„Speech bubble“, teda dialógová bublina, je vizuálnym symbolom a nástrojom pre tvorbu dialógu. Viesť dialóg je, podľa slov Dáši Juríkovej, primárny cieľ značky. Tomuto je podriadený celý vizuálny štýl a tone of voice značky. „Dizajn je moderný, čistý a jednoduchý. Dialóg je vždy v prvom pláne. Tón, akým sa ľudia zhovárajú medzi sebou, akým vedú dialóg so značkou je prirodzený, zmysluplný, priateľský a vždy vedený v pozitívnom a úsmevnom duchu.“

Poštová banka
Dáša Juríková
riaditeľka odboru komunikácie a PR
Poštová banka

„Jesennú kampaň s atraktívnym benefitom – najnižším úrokom na trhu sme sa snažili zabaliť do čo najatraktívnejšieho obalu. Povedali sme si, že keď ľuďom nestačí zdravý rozum, pridáme trochu napätia alebo romantiky. Do známych a obľúbených filmových scén Angeliky a Cliffhangera, v podaní skvelej hereckej dvojice Jána Koleníka a Lucie Šipošovej, sme dostali najlepšiu ponuku na trhu hneď niekoľkokrát. Skrátka, snažili sme sa urobiť  všetko pre to, aby si ľudia  ponuku všimli a preniesli svoju nevýhodnú hypotéku práve do Poštovej banky. Veríme, že kampaň sa im bude páčiť, že  ocenia úsilie, energiu, nadšenie a profesionalitu celého tímu a skvelých hercov. Našou snahou bolo, aby sa pri sledovaní spotov nielen zabavili, ale aby sa pri nich  zamysleli nad svojim finančným hospodárením. Keď poslúchnu zdravý rozum aj srdce, môžu v tomto smere urobiť zmeny s veľkým efektom.“

​​​Ako Stratégie informovala Poštová banka, kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett štartuje 18. septembra zamestnaneckým eventom, následne na sociálnych sieťach a v televízii. Kľúčovým médiom je televízia, nasleduje digitál, pre ktorý sa vytvárala originálna kreatíva, selektívny outdoor, print, point of sales. Režisérsky sa pod kampaň podpísal Tomáš Řehořek, produkčne ju zastrešila JOJ Production. S brand identity vypomohli Lukáš Karásek a Manuel Campagnoli a s motion designom české štúdio Officina.

Vizitka kampane:

Klient: Poštová banka

Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative Director: Martin Keder

Copywriter: Martin Keder

Art Director: Martina Mihálová

Account Manager Senior: Juraj Výboch

Poštová banka

01 - Modified: 2017-01-11 10:37:03 - Feat.: 0 - Title: Poštová banka sa mení. V reklamách už hercov neuvidíme 02 - Modified: 2017-04-10 10:36:57 - Feat.: 0 - Title: Poštová banka má novú kampaň. Na produkt, ktorý doteraz neponúkala 03 - Modified: 2017-01-25 12:01:51 - Feat.: 0 - Title: Nové logo Poštovej banky. Vieme, ako vznikalo
01 - Modified: 2022-12-05 11:32:22 - Feat.: - Title: Nápad pre tri generácie zverejnil víťazné projekty roku 2022 02 - Modified: 2022-10-21 09:04:41 - Feat.: - Title: Nenaleťme: Upozorňuje Poštová banka seniorov 03 - Modified: 2022-09-09 10:32:51 - Feat.: - Title: Poštová banka spustila novú kampaň na refinancovanie úverov 04 - Modified: 2022-03-02 07:37:58 - Feat.: - Title: Podľa Poštovej banky ľudí regionálne rozdiely spájajú 05 - Modified: 2021-07-06 11:46:12 - Feat.: - Title: 365.bank otvára svoje prvé pobočky a rozširuje aktuálnu vizualitu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 03:50