Chief Operation Officer
Mindshare Slovakia
Najvýznamnejším digitálnym trendom v našich prácach je optimalizácia programatického nákupu na attention/pozornosť. Realizovali sme viacero kampaní, kde takto optimalizované kampane s využitím AI fungovali veľmi efektívne v spodnej a strednej časti nákupného lievika. Zaznamenali sme výrazné nárasty v miere viditeľnosti reklamy, času stráveného s reklamou, nákupného zámeru a samozrejme aj obchodných výsledkov. Všeobecne platí, že všetky agentúry ovplyvnil nástup umelej inteligencie a mnohé z nich, vrátane tej našej, integrujú tieto technológie do svojich služieb. AI bude dôležitou témou aj v roku 2024 a trh sa taktiež zaoberá problematikou cielenia reklamy bez využitia cookies tretích strán.
Dennis FinoManaging Director
Barney Studio
Za posledné obdobie to bol určite multimodálny AI model Gemini od Googlu, ktorý dokáže až neuveriteľné veci. Trendom bude do budúcnosti rozhodne čoraz väčšie využívanie umelej inteligencie, ako napríklad text-to-video nástroje a iné.
Zostáva vám 92% na dočítanie.