Takmer polovicu herných nadšencov na celom svete tvoria ženy, 45 % celosvetovej hráčskej populácie. Neexistuje produkt alebo trh, ktorý by si mohol dovoliť ignorovať masivny vplyv gamingu. Hranie hier bolo historicky poziciované ako zábava pre mužov/chlapcov. To však už dávno neplatí a veľmi by sme chceli, aby sa ženy cítili komfortne s vedomím, že sú gamerky.
#2 Podporujeme niečo, čo je dobré pre ľudí? Absolútne.
Kreativita: Deti, ktoré hrajú videohry, sú kreatívnejšie. Odolnosť: Hráči v 80 % svojho herného času zlyhávajú čo ich robí odolnejšími. Sociálne zručnosti: Hráči, ktorí hrajú hry so sociálnym aspektom, majú sklon pomáhať iným v reálnom živote a žiadať o pomoc. Boj proti depresii: Klinické štúdie ukazujú, že jednoduché hry sú lepšie ako farmaceutiká na liečbu úzkosti a depresie a sú obzvlášť účinné u žien.
#3 Je to absolútna súčasť popkultúry.
Nintendo má veľký rok vďaka hrám The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom a Super Mario Wonder. Okrem toho oslavuje úspechy v zábavnom priemysle, ako sú film Super Mario Bros., otvorenie Super Nintendo World v Hollywoode. Tento rok znamená transformáciu Nintenda na zábavnú značku s cieľom dosiahnuť príťažlivosť svojich postáv mimo herného sveta. Spolupráca so značkami ako LEGO a Hot Wheels spolu s hernými adaptáciami inšpirovanými filmom Mario dokazuje tento posun. Nintendo ukazuje blueprint, ako byť relevantný v roku 2023, a to je prienik IP do čo najviac odvetví zábavného priemyslu.
Connecting the Dots je pravidelný oh my DOT newsletter o stratégii, kreativite a všetkom zaujímavom, čo sa k nám dostane. Viac o týchto témach, ale aj o ďalších novinkách nájdete na https://ohmydotagency.com/sk/connecting-the-dots/.