Ak sa zaujímate o aktuálne trendy v digitáli a chcete získať skúsenosti od odborníkov, určite by ste si nemali nechať ujsť 19. september, kedy sa bude konať konferencia Online Summit 2019. Hovoriť sa bude o najdôležitejších témach, ktorými sa dnes zaoberá každá značka či agentúra, ktorá komunikuje v online priestore. Pozrime sa, ktoré to sú.
1. V čom pomáha značkám spoločenská zodpovednosť?
Značky už nelákajú na zľavy, nepresviedčajú iba o najlepšom produkte, nezviditeľňujú svoje logá. Sú značky, ktoré začínajú mať názor a upozorňujú na témy, ktoré sú dôležité pre spoločnosť. Prečo sa dnes mení marketingová komunikácia týmto smerom, čo prináša značkám spoločenská zodpovednosť? Je to iba trend, alebo si takto dokážu získať svojich zákazníkov? Aj o tom bude na Online Summite hovoriť Peter Šurín, strategický a kreatívny riaditeľ agentúry Elite Solutions. Bohaté skúsenosti so zodpovednou komunikáciou má u nás O2. Už tradične nám tento operátor v novembri pripomína, že sloboda nie je samozrejmosť. Prednedávnom prišiel s kampaňou Nebuď pirát, ktorá sa týkala zodpovedného šoférovania.
O skúsenostiach s komunikáciou v online príde na Online Summit porozprávať Lucia Petrášová, šéfka marketingovej komunikácie O2. Dozviete sa, či sú online médiá a influenceri dôležití v rámci hodnotovej komunikácie značky, alebo či urobia viac škody ako úžitku?
2. Programatická reklama ako súčasť zmysluplnej komunikácie
Každá značka chce dnes komunikovať tak, aby čo najefektívnejšie oslovila svojich zákazníkov. Aké sú dnes možnosti komunikácie v online, v čase automatizovaného nákupu? Ako využiť mediamix v online tak, aby priniesol zadávateľom čo najväčší zmysel, porozpráva digitálny riaditeľ agentúry Havas Media Group Rakúsko Daniel Pfeffer.
3. V čom môže byť virtuálna realita užitočná
Tomáš Brngál pochádza z Bratislavy, vyštudoval medicínu na Lekárskej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Spolu s kamarátmi vymysleli aplikáciu o ľudskom tele vo virtuálnej realite a založili Startup Virtual Medicine. V súčasnosti si aplikáciu stiahli tisíce ľudí z viac ako 150 krajín po celom svete. Ale to nie je posledný úspešný príbeh Tomáša Brngála a jeho kolegov. Dnes spolupracujú s ďalšími firmami, ktoré užitočne využívajú virtuálnu realitu. Na Online Summite Tomáš Brngál na základe vlastných projektov ukáže, ako virtuálna realita dokáže pomáhať značkám.
4. Dá sa vybudovať brand iba v digitáli?
Karel Novotný sa v marketingu pohybuje takmer dvadsať rokov. V Česku je známy ako freelancer, kedysi sa prezentoval pod menom Mindless, neskôr si založil konzultačnú firmu Brand Family. Väčšina ho pozná ako odborníka na brand building, alebo ako školiteľa či usporiadateľa školení. Karel na Online Summite bude hovoriť o tom, čo je to vlastne brand, aká je jeho definícia a či sa dá značka vybudovať len prostredníctvom komunikácie v digitáli.