Dá sa vybudovať brand iba v digitáli?
Karel Novotný sa v marketingu pohybuje takmer dvadsať rokov. V Česku je známy ako freelancer, kedysi sa prezentoval pod menom Mindless, neskôr si založil konzultačnú firmu Brand Family. Väčšina ho pozná ako odborníka na brand building, alebo ako školiteľa či usporiadateľa školení. Karel na Online Summite bude hovoriť o tom, čo je to vlastne brand, aká je jeho definícia a či sa dá značka vybudovať len prostredníctvom komunikácie v digitáli.
Online Summit sa koná 19. septembra, v bratislavskom hoteli Saffron. Na konferencii sa bude hovoriť aj o tom:
- Prečo značky komunikujú zodpovedne: Trend, ktorý dnes rezonuje nielen v digitálnom marketingu. V súčasnosti totiž značky posúvajú svoju komunikáciu a hovoria o zodpovednej komunikácii. Prečo je to tak, čo im to prináša a čím sa dá inšpirovať?
- Brand safety – naozaj sa vaša značka zobrazuje pri vhodnom obsahu
- Sila sociálnych sietí alebo Instagram first: Minulý rok sa značky išli zblázniť z Instagramu. Stal sa Instagram naozaj kráľom všetkých sociálnych sietí? V čom sú pre značky prospešné iné sociálne siete? A ako najlepšie využiť Stories?
- Kedy naozaj funguje kampaň s influencerom
- Ako sa nestratiť v oceáne youtubových videí?
- Buďte tam, kde sú vaši zákazníci alebo Podcasty, trendy formát pre tento rok
V prípade záujmu sa môžete registrovať tu.