StoryEditor

Ceny za reklamu v televízii rastú, ale investície zostávajú stabilné

09.09.2024, 09:53
  • Prišlo v prvej polovici televíznej sezóny 2024 k zásadným prekvapeniam? Ako ju hodnotíte z hľadiska reklamných investícií? 
  • V ankete Stratégií odpovedajú experti mediálnych agentúr. 
  • Jozef Keresteš z Omnicom Media Group tvrdí, že väčšina klientov si udržiava svoju silu v televízii. 
  • Oproti minulému roku trh zaznamenal nárast zhruba o 10 percent, hovorí Natália Vlk zo Zenithu. 
  • Ceny rástli a televízie boli schopné dodávať kampane, zdôrazňuje Miroslav Pleško z Unimedie. 
  • Podľa Ronalda Brašeňa Z GroupM zostávajú investície stabilné, majú mierne rastúcu tendenciu.
  • Celý článok aj s predikciami na jesennú sezónu nájdete v špecializovanej prílohe Stratégií Televízna jeseň 2024. Už teraz si ju môžete stiahnuť ako PDF v tomto článku. 
image

Jozef Keresteš.

Jozef Keresteš

Chief Client Officer

Omnicom Media Group

Prvý polrok 2024 nás prekvapil v pozitívnom duchu, keďže vo všeobecnosti kampane boli zo strany televízií dodávané aj v mesiacoch druhého kvartálu, ktorý býval v minulosti viac problematický. Sledujeme, že televízie boli schopné vygenerovať viac ratingov ako v minulom roku, až na pár výnimiek ako mesiac apríl či výrazné preklopenie ratingov medzi televíziami v máji pre licenciu MS v hokeji v prospech JOJ Group a nebol to len rozdiel v ratingoch, o ktoré Slovenská televízia prišla.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-18 14:50:39 - Feat.: - Title: Televízna jeseň 2024: Ktoré programy vstupujú do boja o diváka a čo očakávajú zadávatelia? 02 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 03 - Modified: 2023-12-11 14:31:47 - Feat.: - Title: Zenith štartuje spoluprácu s XXXLutz Group a Lactalis 04 - Modified: 2023-09-22 08:09:18 - Feat.: - Title: Katarína Pantáková z Media and Digital Services: Trh bude rásť aj v roku 2024 05 - Modified: 2023-09-21 12:41:06 - Feat.: - Title: Miroslav Pleško z Unimedia: Očakávame, že jeseň bude opäť vypredaná
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 04:18