Aktuálne sa rozbieha nový televízny rok 2024. Čo od neho ako generálny riaditeľ JOJ Group očakávate?
V úvode neprekvapím, keď sa naša pozornosť a očakávania sústreďujú na májové majstrovstvá sveta v hokeji. Ide o najväčší športový projekt v histórii TV JOJ, na ktorý divákov prostredníctvom tematických jinglov a imidžového proma pripravujeme bezprecedentne tri mesiace pred jeho začiatkom. Hlavná príprava však prebieha vnútri televízneho tímu. Máme za sebou prvú skúšku v podobe juniorských MS do 20 rokov, ktoré boli na prelome rokov extrémne úspešné, každý zápas Slovákov bol na obrazovke JOJ Šport lídrom na televíznom trhu. Pre májový šampionát pripravujeme množstvo exkluzívneho sprievodného obsahu, pričom sa teším, že spoluprácu na samotných zápasoch potvrdili také mená zlatej generácie ako Vladimír Országh, Tomáš Surový, Richard Kapuš alebo Branko Radivojevič. Televízia JOJ zároveň prechádza veľkými investíciami do svojho zázemia – po rokoch sme odkúpili legendárne priestory štúdií na Kolibe, ktoré svojím stavom zodpovedajú dobe ich najväčšej slávy. Investujeme do rozsiahlej rekonštrukcie a rozširovania televíznych priestorov, spúšťame vysielanie z úplne nového spravodajského štúdia nabitého modernými technológiami. Nejde pritom iba o kozmetickú zmenu, mení sa celkový workflow, spoločne s novým newsroomom a priestormi pre spravodajskú televíziu JOJ 24. Práve tieto investície, verím, zúročíme nielen v tomto, ale najmä v najbližších rokoch.
Kedy začnete vysielať z nového štúdia?
V deň 22. narodenín televízie JOJ, ktoré budú 2. marca.
Ako dopadol pre JOJ Group mediálny rok 2023?V čiernych číslach. Podarilo sa nám spustiť dokumentárny kanál JOJ Svet, o ktorý sme sa veľmi usilovali, zvýšili sme poznateľnosť a relevantnosť spravodajskej stanice JOJ 24, ktorej nielen stúpla priemerná sledovanosť, ale pre čoraz viac divákov je prvou voľbou v priebehu sledovaných udalostí dňa. Na JOJ Play sme naplnili prvoradú úlohu preniesť divákov z voľne dostupného archívu, dnes už programy v jednotlivých balíčkoch dosahujú porovnateľné počty prehratí ako v minulosti na webe. JOJ Group je zdravou slovenskou firmou, ktorá z ostatných kríz vyšla ešte silnejšia a naštartovala investície do ďalších rokov. A to aj vďaka tomu, že sme nestavili všetko na jednu kartu. Náš biznis nestojí na jednom či dvoch hitoch, ale na viacerých pevných nohách, naprieč mediálnym segmentom, čo dnes prináša svoje ovocie.
Naplnila teda realita vaše predikcie, ktoré ste mali vlani na začiatku roka?
Na každý rok pripravujeme viaceré stratégie, ktoré modelujú možný vývoj na trhu. Na všetky scenáre sme sa dobre pripravili. Dodať sa nám podarilo všetky objedna...
Zostáva vám 85% na dočítanie.