StoryEditor

365-ka prináša reklamný sitcom a odkazuje: Je to jednoduchšie, ako ste čakali!

04.09.2023, 10:16
Autor:
redred

 Banka tentokrát stavila na známe tváre.  

Do hlavných úloh svojej kampane – prvého slovenského reklamného sitcomu – 365ka obsadila obľúbených hercov Milana Ondríka  a Martina Nahálku, ako aj najobľúbenejšiu klientsku funkcionalitu v aplikácii 365-ky – Syslenie. Ťažiskom spotu je zápletka ostrieľaného používateľa 365ky a začiatočníka vo vtipnom rozhovore, súčasťou ktorého je aj ukážka funkčnosti a jednoduchosti tejto funkcionality. Vďaka Sysleniu sa totiž dá šetrenie v 365ke vyriešiť ľavou-zadnou. Rečou kampane - jednoduchšie, ako ste čakali“.

 

Jednoduchosť dominuje v kampani aj v produktoch 

Zjednocujúcim prvkom v najnovšej komunikácii banky, ktorá je zároveň aj odštartovaním nového komunikačného konceptu, ako aj v jej produktových parametroch je myšlienka jednoduchosti.

 „V 365.bank sme presvedčení, že dnešní ľudia v dnešnej uponáhľanej dobe nemajú čas riešiť komplikované veci. Tak, ako si na pár klikov v mobile objednajú jedlo alebo taxík, rovnako jednoducho chcú mať pod palcom aj svoju banku. Preto sme v kampani vsadili práve na preferenciu jednoduchosti. Chceme im ukázať, že aj tak zdanlivo komplikované témy, ako je bankovníctvo, investovanie, šetrenie, či refinancovanie môžu byť v 365ke jednoduchšie, ako by si mysleli,“ vysvetľuje Tereza Molnár, šéfka riadenia značky a zákazníckej skúsenosti v 365.bank. 

Podľa reprezentatívneho prieskumu 365.bank je pritom práve jednoduchosť jedným z troch kľúčových atribútov, ktoré požaduje slovenská populácia od svojej banky. Popri výhodnosti (55,5 %) a bezpečnosti (39,8 %) je práve jednoduché využívanie produktov a služieb dôležité až pre takmer tretinu Slovákov. 

image

Nová kampaň 365.bank

Prvý reklamný sitcom prináša známe tváre 

365-ka pritom stavila na netradičné prevedenie spotu formou sitcomu. Ide o obľúbený formát, ktorý sa aj u slovenskej verejnosti teší veľkej popularite. Natáčalo sa pred reálnym publikom, v unikátnom prostredí s priznaným „backstage“ záberom a so špecifickou zápletkou. Banka v ňom už tradične stavila na osvedčenú a príznačnú farebnosť s dominanciou korporátnej mintovej, ktorá podčiarkuje rozpoznateľnosť komunikácie a jasnejšiu priraditeľnosť k značke.

Do hlavných úloh pritom po prvýkrát od svojho vzniku obsadila známe tváre slovenskej hereckej scény - Milana Ondríka a Martina Nahálku. „Je to zmena oproti doterajšej komunikácii, od ktorej si sľubujeme lepšie odčítanie komunikovaného posolstva, väčšiu mieru stotožnenia sa a sympatie „publika“ vďaka práci s reálnymi životnými situáciami v podaní skvelých hercov,“ dopĺňa Tereza Molnár. 

image

Nová kampaň 365.bank

Pre ešte lepší zážitok vsadila banka v spote na vtipnú zápletku hlavných aktérov - sitcomových postáv Martina a Milana. Tí sa ocitajú v situácii, akú poznajú všetci motoristi, keď im pri tankovaní preskočí počítadlo smerom na hor. Scénka je paralelou na obľúbenú funkcionalitu v aplikácii Syslenie, ktorá zaokrúhľuje každú platbu kartou rovnako smerom na hor, v závislosti od klientom zvoleného pravidla (buď na jedno, päť alebo desať eur) a rozdiel posiela na sporenie. 

Novým spotom štartuje aj nový komunikačný koncept

Spot je zároveň súčasťou nového komunikačného konceptu „Jednoduchšie, ako ste čakali“, na ktorý bude nadväzovať rozsiahla interná, online, PR a social media komunikácia. „Nový koncept je jednak výsledkom toho najlepšieho, čo doteraz 365-ka priniesla a zároveň pridáva niekoľko výraznejších brandových kotiev pre lepšiu rozpoznateľnosť, ktoré budú odčítateľné naprieč všetkými komunikačnými kanálmi a majú ambíciu byť preň charakteristické,“ uzatvára Tereza Molnár. 

Podľa jej slov ide najmä o spomínané zaangažovanie známych hercov, stály set up natáčacieho štúdia, dramaturgia v štýle sitcomu s priznaným backstaegom a ruchmi publika, ako aj dominantná farebnosť. Kampaň 365.bank pochádza z dielne jej dvornej agentúry Wiktor Leo Burnett a bude nasadená od 4. septembra. 

Vizitka kampane:

Klient: 365.bank, Tereza Molnár, Igor Fekiač, Sandra Miskolcziová

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative Director: Martin Motáček

Strategy Director: Vladimír Lefík

Art Director: Tereza Ščasnovičová 

Graphic Designer: Alexandra Srnková

Copywriter: Martin Motáček, Ladislav Macko

Account Director: Michal Kopriva

Account Manager: Romana Juhásová 

Digital Account Executive: Denis Kostelanský

Produkcia: Leopard Production

Vedúci výroby: Laura Hošoffová

Produkcia: Patrícia Kleinová

Réžia: Peter Hofferica

DOP: Martin Chlpík

Herci: Milan Ondrík, Martin Nahálka

 

 

01 - Modified: 2023-07-31 09:50:27 - Feat.: 0 - Title: Banka by mala otvárať aj názorové témy, ale nie za každú cenu zbytočne polarizovať spoločnosť
01 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett 02 - Modified: 2024-06-10 07:58:18 - Feat.: - Title: KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň 03 - Modified: 2024-05-06 10:38:48 - Feat.: - Title: Zázrak? Nie, ale dnešný účet od 365-ky, kde sa objavujú peniaze za jeho aktívne využívanie 04 - Modified: 2024-04-05 08:26:07 - Feat.: - Title: Slovenský zväz ľadového hokeja spúšťa novú komunikačnú platformu Byť fér je #okej 05 - Modified: 2024-03-04 15:04:46 - Feat.: - Title: 365.bank dáva "Deň k dobru" a dočasne mení logo na 366
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. november 2024 23:22