Slovenský televízny líder nasadením svojich osvedčených titulov, ale hlavne ponukou tohtoročných noviniek výrazne zatlačil na konkurenčné stanice a už druhý mesiac po sebe dokazuje v sledovanosti silnú dominanciu. V rebríčkoch Top 300 programov mesiaca v oboch hlavných cieľových skupinách okupuje tie najvyššie priečky.
Prvých 33 miest pre Markízu
V rebríčku 300 najsledovanejších relácii apríla v komerčnej cieľovej skupine 12-54 a so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti obsadila Markíza 141 programov, Jojka 134 a RTVS 25 (pričom 17 z nich odvysielala na svojej športovej stanici a boli to všetko zápasy play off hokejovej Tipos extraligy).
Ak sa pozrieme bližšie na prvú 50-tku, tak tam dominovala Markíza ešte výraznejšie. Nielenže získala pre seba prvých 33 miest, ale celkovo pustila konkurencii len 6 priečok. Z toho patria štyri Jojke a dve priečky športovému kanálu RTVS.
Zo 44 programov mala Markízy v prvej 50-tke 14 spravodajských relácií (Počasie obsadilo 8 priečok a Televízne noviny 6) a rovných 30 sa tam dostalo relácií nespravodajských.Z tých nespravodajských sa v Top 50 usadilo 6 programov. Tanečná šou Let´s Dance, ktorá zaujala dve najvyššie priečky a potom 18. a 32. miesto. Klamstvo obsadilo bronzovú priečku a ďalšie dve aprílové epizódy skončili na 17. a 19. pozícii.
Do naj 50-tky sa dostali ešte všetky štyri aprílové epizódy šou 2 na 1 (6., 9.. 12 a 25 miesto), Dunaj, k vašim službám obsadil 4.,7., 8., 10., 11., 14., 20. a 26. priečku a premiéra slovensko-českého filmu V lete ti poviem ako sa mám skončila na 48. mieste.
Toto boli zatiaľ všetko relácie, ktoré odvysielala Markíza v prime time, no do rebríčka 50-tky najsledovanejších relácií sa jej dostalo aj 9 epizód podvečerného seriálu. Mama na prenájom si ukoristila 22., 24., 28., 29., 33., 35., 40, 43. a 47. pozíciu.Zo štyroch programom Jojky, ktoré sa prebojovali do Top 50 bolo jedno vydanie Nemocnice z 4. apríla, ktoré obsadilo 38. miesto a americký film Dollitle, odvysielaný 8. apríla, sa usadil na 42 mieste. Tejto film sa môže zároveň pochváliť v komerčnej cieľovej skupine 12-54 titulom najsledovanejšieho filmu mesiaca z ponuky všetkých slovenských staníc.
Zostáva vám 85% na dočítanie.