Podvečerné vysielanie je pre televízie silným slotom. Jeho cieľom je atraktívnym programom prilákať k obrazovkám dostatočné množstvo divákov a zabezpečiť si tak výrazný nábeh na televízne spravodajstvo a potom na najdôležitejší prime time.
Ale nie je to iba o nábehu. Dostatočný počet divákov televíziám umožňuje urobiť si kvalitné promo na svoj ďalší program.
V roku 2023, hneď v prvých dňoch, zažijeme asi najsilnejší boj o diváka. Tento čas dlhé roky prenechávala verejnoprávna televízia komerčným, keďže vyše 15 rokov vysielala opozeraný formát 5 proti 5. Líderstvo podvečerného vysielania si preto striedali Markíza s Jojkou.
Pred desaťročím to bola najskôr Markíza, ktorá vysielala seriál Búrlivé víno, a neskôr Chlapi neplačú, potom chvíľu lídrovala Jojka so šou Moja mama varí lepšie ako tvoja. Od roku 2018 zas nabrala výraznú silu Markíza so seriálom Oteckovia, aby minulý rok znovu prebrala štafetu Jojka s kuchárskou šou Bez servítky.
No rok 2023 začne výrazne inak, keďže o divácku priazeň zabojujú všetky pri slovenské plnoformátové televízie. A dve z nich ponúknu úplné novinky.
Stratégie vám ako prvé...
Zostáva vám 85% na dočítanie.