Vyzerá to tak, že TV Joj zlákaním Nory Kabrheľovej do relácie o varení Bez servítky stavila na úplnú istotu. Stačilo im odvysielať ešte len dva diely s bývalou podnikateľkou a ďalšími štyrmi účinkujúcimi a kuchárska šou výrazne porazila sledovanosťou nielen konkurenčný seriál TV Markíza Oteckovia, ale aj všetky ostatné programy dňa, vrátane všetkých spravodajských relácií.
V pondelok dosiahla relácia v komerčnej cieľovej skupine rating 7,9 percenta a trhový podiel 29,6 percenta. Včerajšou sledovanosťou dokázala poskočiť ešte vyššie - na rating 8,4 percenta a podielom na trhu znovu atakovala 30 percent. To znamená, že každý tretí divák v rozmedzí 12 až 54 rokov sledoval podvečer práve program Bez servítky.
Priama konkurencia kuchárskej šou a niekdajší seriálový hit Oteckovia uhral v pondelok sledovanosťou rating len 5,3 percenta a dosiahol podiel na trhu 19,7 percenta. Včera síce ratingovo porástol o...
Zostáva vám 85% na dočítanie.