Česká televízia Prima otvorila tému zákazu alebo obmedzenia pretáčania reklamy v televíznych archívoch. Téma sa stáva čoraz aktuálnejšou s postupnou zmenou diváckych návykov, kedy rastie počet ľudí, ktorí obľúbený program nesledujú v čase jeho vysielania, ale pozrú si ho s oneskorením alebo v archíve.
Týždňový alebo aj dlhší archív je súčasťou poskytovaných služieb u všetkých operátorov a divákom umožňuje pretočiť akúkoľvek časť programu alebo reklamného bloku. Rovnakú možnosť majú zákazníci aj pri nahratí programu. Hoci si zákazníci za služby archívu priplácajú, operátori sa už o tieto poplatky nedelia s vysielateľmi.
S rastúcou popularitou takýchto služieb to však začína byť pre televízie problém. Česká televízia Prima tvrdí, že kvôli pretáčaniu reklám pr...
Zostáva vám 85% na dočítanie.