Mashable
StoryEditor

Viac reklám v Stories. Instagram testuje, ako budú používatelia reagovať

16.09.2019, 09:38
Autor:
pzpz
A pripravuje funkciu Stories About You.

Instagram Stories sleduje 500 miliónov aktívnych používateľov denne. Na svojom blogu potvrdil, že na malej vzorke ľudí experimentuje s back-to-back Stories reklamou, čo znamená zobrazenie dvoch reklám od dvoch rôznych inzerentov v Stories za sebou.

Test v prvom rade dbá na reakcie používateľov. Podľa toho potom určí správnu frekvenciu reklám v Stories.

Zástupcovia Instagramu poukázali na výsledky prieskumu, z ktorých vyplýva, že 80 percent používateľov obrázkovej sociálnej siete sleduje aspoň jednu firmu a reklamy sú pre nich jedným zo zdrojov informácií o značke, a produktoch a službách, ktoré ponúka.

Prieskum spoločnosti Kenshoo svedčí o raste reklamy na Instagrame. Minulý rok investovali zadávatelia do reklamy na Instagrame štyrikrát viac ako na Facebooku. Druhý štvrť rok však ukázal, že obidve platformy zaznamenali rovnaké tempo a objem reklamy rastie identicky.

Reklamy v Stories v druhom kvartály 2019 vzrásli oproti rovnakému obdobiu v minulom roku o 186 percent. Aj to je podľa výsledku dôvodom prečo sa rozhodli zväčšiť objem reklamného priestoru v Instagram Stories.

Stories About You

Rastúca obľúbenosť Stories nie je atraktívna iba pre inzerentov, ale tiež používateľov, ktorých chce sociálna sieť ponúknuť novú funkcionalitu, ktorou ich sledovanie a interakciu v nich zjednoduší. Novinka Stories About You ponúka používateľom priestor, kde si môžu pozrieť všetky Stories, na ktorých sú v daný deň označení.

Na testovanie funkcie upozornila Jane Manchun Wong na Twitteri.

Nástroj má slúžiť na zvýšenie používateľskej aktivity týkajúcej sa Stories. Od novej funkcie si sľubuje zvýšenie interakcií v podobe komentárov, odpovedí a ďalších činností spojených s taggovaním v príspevkoch a samozrejme zabezpečenie toho, aby označený používateľ Story neprehliadol.

Pre Stories About You vyhradí Instagram samostatnú sekciu oddelenú od všetkých upozornení na platforme. Kedy, a či vôbec Instagram  novinku spustí na teraz nie je jasné. 

01 - Modified: 2019-08-12 10:14:55 - Feat.: 0 - Title: Instagram sa pri nenávistných komentároch pýta, či to používateľ myslí vážne 02 - Modified: 2019-08-22 08:42:51 - Feat.: 0 - Title: Instagram varuje účty, ktoré sa chystá vymazať 03 - Modified: 2019-08-27 07:24:33 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor : Aký vplyv bude mať skrývanie srdiečok na Instagrame? 04 - Modified: 2019-09-03 10:41:07 - Feat.: 0 - Title: Instagram bez lajkov – zmráka sa nad influencermi? 05 - Modified: 2019-09-14 05:32:35 - Feat.: 0 - Title: Londýnske selfie štúdio je rajom milovníkov instagramu
01 - Modified: 2023-07-13 11:23:22 - Feat.: - Title: Po mileniáloch tu máme prvú „digital-native“ generáciu. Ako marketingovo zaujať GEN Z? 02 - Modified: 2023-07-06 10:55:31 - Feat.: - Title: Adam Nochta: Pri nových médiách neustále experimentujeme a testujeme nové stratégie 03 - Modified: 2023-05-02 08:55:35 - Feat.: - Title: Influencerka Lady Zika hovorí na sieťach o viere v Boha. Podľa sledujúcich šíri nenávisť a homofóbiu 04 - Modified: 2023-01-11 13:25:53 - Feat.: - Title: Instagram redizajnuje svoje rozhranie. Nákupný button zmizne z hlavného menu 05 - Modified: 2022-12-02 15:04:16 - Feat.: - Title: Trendy 2023: Sociálne siete čaká rast videa aj podcastov
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:09