StoryEditor

Novinky, na ktorých pracuje TikTok. Sú zaujímavé pre inzerentov aj používateľov

27.01.2022, 14:41
Autor:
michmich
Obľúbená sociálna sieť by chcela avatarov, aj bezpečný obsah pre reklamu.

Vo svete sociálnych médií sa pošuškáva, že populárna sociálna sieť má pracovať na viacerých novinkách, ktoré majú zvyšovať jej hodnotu a záujem o ňu. A majú to docieliť tým, že poskytnú viac možností tak pre bežných používateľov, ako aj pre zadávateľov reklamy.

Zacieliť sa majú napríklad na väčšiu bezpečnosť pre používateľov, a to pomocou filtrov kľúčových slov, ktoré by mali používateľom umožniť cenzurovať obsah. TikTok by mal zároveň chcieť experimentovať s možnosťou živých prenosov pomocou zvukových rozhovorov v štýle Clubhouse, či ťažiť aj z audio streamov. Povráva sa aj o novej možnosti skup...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 02 - Modified: 2024-08-22 11:50:52 - Feat.: - Title: TikTok reklamy sú tu, o Pintereste budeme ešte veľa počuť a značky vo veľkom riešia Snapchat 03 - Modified: 2024-08-01 08:29:16 - Feat.: - Title: Je to tu! Na Slovensko prichádzajú TikTok Ads 04 - Modified: 2023-07-13 11:23:22 - Feat.: - Title: Po mileniáloch tu máme prvú „digital-native“ generáciu. Ako marketingovo zaujať GEN Z? 05 - Modified: 2023-05-08 19:59:19 - Feat.: - Title: TikTok môže byť pre firmy tikajúca bomba. Pomáha značkám alebo ohrozuje ich reputáciu?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:52