Čo tento rok najviac ovplyvní výdavky na mediálnom trhu? Podľa Miroslava Pleška, obchodného riaditeľa Unimedie,
v agentúre očakávajú „výrazné zvýšenie investícií zo strany štátu a Európskej únie“. Na druhej strane si Pleško myslí, že tieto investície budú negatívne prispievať k vysokej vypredanosti v televíziách počas celého tohto roka. Podobný názor má aj Alexander Máťuš, Executive Director zo Zenithu. „Trh tento rok ovplyvnia eurofondy aj plány, očakávania, stratégie a možnosti zadávateľov.“ Unimedia na základe odhadov predikuje celkový nárast trhu o 4,4 percenta, pričom podľa agentúry bude tento rast podporovaný najmä rastom mediatypov ako online, televízia, kino a rádio.
Televízia, dominantné médium
Karty sú na slovenskom trhu rozdané zatiaľ tak, že najväčší podiel má stále televízia, ktorej ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.