StoryEditor

Festival Pohoda 2017: Toto si pre nás pripravili značky

22.06.2017, 10:53
Autor:
rmrm
Hlavní partneri festivalu Pohoda predstavujú svoje top aktivity a novinky pre návštevníkov.

Prvý júlový víkend už tradične patrí najväčšiemu slovenskému letnému festivalu Pohoda. Hlavnými partnermi festivalu sú Orange Slovensko, Slovenská sporiteľňa, pivovar Urpiner a značka Budiš. Prečítajte si, čo prinášajú. 

Orange Slovensko (šiesty rok na Pohode)

Ikonické Vítanie slnka ešte pred Pohodou

Orange pripravil tento rok novinku ešte pred začiatkom festivalu. Fanúšikovia na facebookovej stránke Orangeu pocestujú v čase a kultovú aktivitu na Pohode zažijú ešte pred začiatkom festivalu. Generálka Vítania slnka spojeného s koncertom kapely Puding Pani Elvisovej prebehne pár dní pred začiatkom festivalu a live streaming môžu všetci sledovať na facebookovej stránke Orangeu. Aktivita je spojená aj so súťažou o vstupenky na festival.

Orange Slovensko

Orange zóna bude iná, špeciálna

Tohtoročná Orange zóne je architektonicky navrhnutá tak, aby zo všetkých strán návštevníkom jednoducho sprístupnila podstatné zóny, ktoré zastrešuje – Poradenstvo a praktické služby, Relax, Zábavu a osviežujúci Bar. V nich návštevníci nájdu všetko, na čo sú už tradične zvyknutí - 24hodinový servis v nabíjačkárni, chillout zónu, osvieženie či súťaže s množstvom zaujímavých cien. Nebude chýbať ani korčuliarska zábava na Orange Roller Disco.

Podeliť sa o festivalové emócie so svojím okolím bude možné vďaka pokrytiu 4G sieťou či free Wi-Fi zónam, ktoré budú rozmiestnené na viacerých miestach festivalu. Orange dáva aj 1 GB mobilných dát zadarmo pre návštevníkov festivalu, ktorí sú zákazníkmi Orangeu a ich služby sú vhodné pre využitie tohto benefitu. Orange už tradične pripravil špeciálnu festivalovú aplikáciu Pohoda 2017 powered by Orange, ktorá návštevníkom uľahčuje orientáciu na festivale a poskytuje aktuálne informácie.

V Optimistane zase Nadácia Orange predstaví tých, čo majú odvahu prinášať pozitívne zmeny a motivovať druhých k všímavosti voči svojmu okoliu a občianskej angažovanosti.

 

Slovenská sporiteľňa (ôsmy rok na Pohode)

ŠportPark Slovenskej sporiteľne

Nová športová zóna ponúkne možnosť zašportovať si a vyskúšať nové športové disciplíny. Jej súčasťou budú napríklad meranie rýchlosti kopu na futbalovú bránku, populárny streetball, workout zóna, mini trampolíny či turnaj v stolnom futbale. Hlavným bodom športového programu bude Pohodový beh Slovenskej sporiteľne, ktorého trať bude viesť okolo hlavného festivalového ostrovčeka a výhrou bude festivalová permanentka na rok 2018.

Slovenská sporiteľňa

Space zóna

V zóne pre mladých nájdu návštevníci veľkú chillout kupolu a Space Helfer – záchrancu pre prípad neočakávaných problémov, ktorý pomôže a ochráni pohoďákov napríklad pred spálením, dažďom či dehydratáciou. V Space aréne Slovenskej sporiteľne nájdu návštevníci aj tento rok zaujímavú zostavu interpretov elektronickej hudby.

Bankomaty, bezkontaktné platby a výhľad z balóna

Návštevníci festivalu budú môcť už tradične využiť tri mobilné bankomaty. Pohodový festivalový život a menej čakania v radoch zasa zabezpečia bezkontaktné platby vo viac ako 70 prevádzkach s občerstvením a aj vo festivalovom Pohoda Shop-e. Slovenská sporiteľňa tento rok vracia na Pohodu teplovzdušný balón, z ktorého si „pohoďáci“ budú môcť pozrieť trenčianske letisko z vtáčej perspektívy.

Budiš (tretí rok na Pohode)

Skimboard performari

Skimboarding si vo svete získava čoraz väčšiu popularitu a to pre svoju variabilitu a jednoduchosť. Ide o vodnú aktivitu, ktorá v sebe v podstate spája to najlepšie zo surfboardingu (more a vlny) a skateboardingu (triky a skoky) a Budiš ju ako úplnú novinku prináša aj na tohtoročnú Pohodu. Záujemcovia si budú môcť pozrieť viaceré atraktívne vystúpenie top skiboard performerov.

Budiš

Špeciálna fotostena

Kto si na Pohode neurobí GIF akoby tam ani nebol! Aj preto Budiš tento rok pre návštevníkov pripravil dynamické fotenie, teda fotostenu pred ktorou si bude návštevník môcť vďaka technológiii Subtle motion urobiť originálne a zábavné GIF videá a uchovať si tak nadlho spomienky na letný víkend plný hudby, zážitkov a hlavne pohody.

Festival so špeciálnou edíciou a ruskými kolami

Budiš aj tento rok prichádza na Pohodu so špeciálnou hravou letnou edíciu fliaš. Aktuálny ročník festivalu oživí edícia Suché šplechy, ktorá sa bude prostredníctvom rôznych predmetov prihovárať návštevníkom Pohody cez vtipné personifikácie vecí okolo nás. Veci, ktoré sa bežne vyskytujú všade okolo nás ožijú a svojimi hláškami budú reflektovať letné témy.

Budiš tento rok okrem Budiš Stageu pripravil pre návštevníkov aj bar s miešanými nápojmi v podobe nie jedného, ale hneď dvoch ruských kôl - BUDIŠ BARov. Možnosť oddýchnuť si a skyť sa pred slnkom umožní oddychový chillout stan s tienidlami.

 

Banskobystrický pivovar URPINER (druhý rok na Pohode)

Na základe pozitívneho ohlasu z minulého roka pivovar aj tento rok ponúka pivným fajnšmekrom možnosť ochutnať široký sortiment vlastných produktov, pivných špeciálov a delikates.

Urpiner

Načapuj si svoje pivo sám

V URPINER zóne pivovar širokej verejnosti predstaví nielen celý výrobný proces piva, ukážky správneho čapovania a starostlivosti o pivo, pivný kvíz, prednášky o pivných špeciáloch, ale aj ukážky netradičného spojenia piva s hudbou či filmom. Súčasťou pivnej zóny bude tiež obrí nafukovací výčap, retro čapovacie auto a bungee running. Okrem zdvojnásobenia počtu výčapných zariadení v zóne uvádza pivovar aj novinku, resp. prototyp samoobslužného pivného automatu. Návštevníci si tak budú môcť načapovať svoje pivo sami.

Malé pivovary na Pohode

Banskobystrický pivovar, ako jeden zo zakladajúcich členov hnutia Pivobrana, aj na tohtoročnú Pohodu prináša pivné špeciály z portfólia malých remeselných pivovarov, členov Asociácie malých nezávislých pivovarov Slovenska. Návštevníci festivalu tak budú mať znovu možnosť ochutnať okrem Urpiner špeciálov: kvasinkovej 12°-ky a novinky Polotmavej IPL 13-ky, aj čapované pivné špeciály z pivovarov: Richtár Jakub/Bratislava/, Jama Craft Brewery/Chorvátsky Grob/, ŽiWell/Pieštany/, Wywar/Holíč/, Brontvai/Kvačany/, Belský pivovar/Belá/ a Hostinec/Košice/.

01 - Modified: 2023-11-30 14:08:24 - Feat.: - Title: Orange zveruje svoje mediálne plánovanie a stratégiu agentúre EssenceMediacom 02 - Modified: 2023-09-04 14:09:54 - Feat.: - Title: Orange predstavuje nový komunikačný koncept. V centre pozornosti je "čLOVEk" 03 - Modified: 2023-08-30 14:26:18 - Feat.: - Title: Budiš novým dizajnom umocnil prémiovosť a predstavil ďalšie svieže novinky 04 - Modified: 2023-08-04 13:29:08 - Feat.: - Title: Slafkovský aj Angelina: nová kampaň Budišu stavia na vychádzajúcej aj staronovej hviezde 05 - Modified: 2023-07-20 13:20:17 - Feat.: - Title: Orange si vybral novú kreatívnu agentúru
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 23:24