StoryEditor

Malý trh nám dovoľuje robiť odvážne veci

14.10.2024, 08:38
  • Hovoria v podcaste Stratégií OK360° predsedovia porôt Zlatého klinca Martin Woska a Juraj Kováč. 
  • Čím bol jubilejný 30. ročník Zlatého klinca výnimočný?
  • Akú prácu od začiatku hľadali? Musela mať v prvom rade ideu alebo občas stačil aj craft?
  • Prečo bolo najmenej ocenení v kategóriách OOH a Audio?
  • Prečo v kategórii Film nepadlo zlato?
  • Čo sa pokazilo tento rok v kombinácii Zaraguza + Slovenská sporiteľňa
  • Aké trendy dominovali prihláseným aj oceneným prácam?
  • Ako môže byť Zlatý klinec na budúci rok lepší?

Juraj predsedal single channel porote Zlatého klinca a Martin viedol porotu multi channel kategórií. Obidvaja sa zhodli na tom, že to bola príjemná skúsenosť.

"Boli momenty, kedy by som mal najradšej osem hlasov a všetkých prehlasoval. Ale mali sme porotu, ktorá v drvivej väčšine súznela," hovorí Martin Woska. "

"Moja úloha bola pripraviť čo najharmonickejšie prostredie na to, aby sme mohli diskutovať, viesť ich. To bola pre mňa úplne nová skúsenosť. Bolo to iné, nestrannejšie a občas dosť iritujúce," opisuje svoje skúsenosti Juraj Kováč.

V porotách si nastavili od začiatku pravidlo, že hľadajú hlavne silnú ideu. Juraj tvrdí, že do reklamy sa podľa neho vracia poctivé remeslo a sem-tam sa objavil aj humor. Podľa Martina medzi ocenenými prácami dominuje brand purpose prístup a kampane, ktoré majú ambíciu zachraňovať svet. 

Celý rozhovor si pozrite vo videu, nájdete ho už aj ako podcast na všetkých známych podcastových platformách. 

Partnermi 30. ročníka súťaže Zlatý klinec v roku 2024 sú:

Shutterstock - partner kategórie VISUAL

Tatra banka - partner kategórie CRAFT

ŠKODA AUTO Slovensko - partner kategórie DESIGN

Eallin Nomad - partner kategórie FILM

Allfred.io - partner kategórie DIGITAL

TV JOJ - partner kategórie MEDIA

Ticketportal - partner kategórie PROMO & ACTIVATION

Slovnaft - partner kategórie CAMPAIGN

Súťaž Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku a súčasťou slovenského reklamného priemyslu každoročne, už od roku 1994. Je organizovaná spoločnosťou Ad Awards Association, s. r. o. a pod záštitou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director‘s Club Slovensko (ADC) a mesačníka Stratégie.

01 - Modified: 2024-10-29 15:04:48 - Feat.: - Title: Pátrať po originalite reklamy je fakt napínavé 02 - Modified: 2024-10-28 08:07:24 - Feat.: - Title: Filip je pre nás veľký motivačný booster 03 - Modified: 2024-10-25 13:29:59 - Feat.: - Title: Rešpekt všetkým tvorcom reklamy za posúvanie hraníc kreativity a zadávateľom za odvahu 04 - Modified: 2024-10-24 12:30:51 - Feat.: - Title: Zlatý klinec potvrdil, že naše kreatívne riešenia sú svetové, slovenské 05 - Modified: 2024-10-21 07:00:00 - Feat.: - Title: Roman Biath o Zlatom klinci: Zažil som niečo, čo už dlho nie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 05:12