THIS IS LOCCO je na nezastavenie. Včera dostala za svoju prácu neuveriteľných 7 zlatých, 7 strieborných a 10 bronzových klincov.
Ceny vyhrala s rôznymi klientmi. Výnimočné práce, ktoré ocenili aj poroty súťaže Zlatý klinec 2024 robila pre Heineken, Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku, Deťom s rakovinou, Dr. Max, Tatra banku, Kaufland a poisťovňu Dôvera.
Pozrime sa na práce, ktoré THIS IS LOCCO priniesli titul Agentúry večera 2024:
Nezomri, Dr. Max
Na Zlatom klinci to bola od tejto agentúry najvýraznejšia práca. Spojili sa v nej s populárnou meme stránkou ZOMRI a využili ich populárny merch - plátenú tašku s nápisom “ZOMRI”. Zabalili do nej rôzne vitamíny a minerály značky Dr. Max a zmenili jej message na “NEZOMRI”. Zaslali ich influencerom, ktorí boli práve chorí. Okrem iného si táto práca u poroty vyslúžila titul najlepšej kampane roka. Zlato získala aj v kategóriách Promo, Activation, Event a Digital a tiež striebro v Dizajne.
Spojenie THIS IS LOCCO a Heineken jednoznačne funguje. Potvrdilo sa to aj včera. Arťáci Locca robia pre tohoto klienta skvelú robotu. Na Zlatom klinci zabodovali vizuály Skutočná 0,0 na mape, 5 barov a Medzinárodný maratón mieru, ktoré si vyslúžili viaceré zlaté, stieborné aj bronzové klince. Pozrite si oceňované vizuály.
So svojou agentúrou môže byť spokojné aj Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku. Na súťaži Zlatý klinec je to rozhodne netradičný klient. No THIS IS LOCCO pre neho už dlhšie tvorí robotu, ktorá stojí za pozornosť. Tento rok sme dokonca videli viacero prác. Najzásadnejšia bola určite Slovník odcudzených slov.
Zlato v Crafte, striebro v Kampani, bronz vo Filme, Médiách aj ESG. O čo v tejto práci išlo? Poukázať na to, že slová ako fašista, prgrestívec, migrant či liberál sú úmyselne krivené.
Tento klient má po včerajšku aj ďalšiu oceňovanú prácu. A to Dvojité gesto slobody.
Nápadité vizuály vznikli pri príležitosti výročia 17. novembra. Sú interaktívne a obsahujú rukou písané poznámky na dobovej fotografii.
Aby toho nebolo málo, zlato si medzi vizuálmi vybojovala tiež práca Neskutočné ženy - dobové vizuály so ženami, ktoré nemohli nikdy existovať. Robia totiž práce, ktoré neboli ženám umožnené.
Vlani sa Kaufland, ďalší klient THIS IS LOCCO, stal Klientom večera. Tento rok jeho práce neboli také výrazné. Ale jednej sa predsa len ušla cena.
Ide o pokračovanie seriálu o nespokojných zamestnancoch. Porota Klinca tomuto spotu udelila bronz v kategórii Film.
THIS IS LOCCO má na konte aj práce pre neziskový sektor. Tento rok sme sa najviac rozprávali o kampani pre Deťom s rakovinou Deti, ktoré vychovala nemocnica. Výsledkom je strieborný klinec.
K titulu Agentúra večera prispel aj No hate song, ten THIS IS LOCCO nachystal pre svojho klienta Tatra banku. Na Hodžovom námestí zorganizovali unikátny AR koncert a bojovali spolu proti hejtu na internete.
Ozvena, ktorá prekonala krízu. Takto nazvala agentúra prácu pre Festival Grape. Vizuálna identita pre festival si vyslúžila striebro v kategórii Dizajn.
Na záver ešte jedno ocenenie. V Digitále zabodoval Prvý pulóver, ktorý zachraňuje životy. Táto práca vznikla pre Dôveru. O čo išlo?
Nebolo toho rozhodne málo. THIS IS LOCCO patrí obrovská gratulácia za to, ako challengujú celú reklamnú brandžu.
Partnermi 30. ročníka súťaže Zlatý klinec v roku 2024 sú:
Shutterstock - partner kategórie VISUAL
Tatra banka - partner kategórie CRAFT
ŠKODA AUTO Slovensko - partner kategórie DESIGN
Eallin Nomad - partner kategórie FILM
Allfred.io - partner kategórie DIGITAL
TV JOJ - partner kategórie MEDIA
Ticketportal - partner kategórie PROMO & ACTIVATION
Slovnaft - partner kategórie CAMPAIGN
Súťaž Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku a súčasťou slovenského reklamného priemyslu každoročne, už od roku 1994. Je organizovaná spoločnosťou Ad Awards Association, s. r. o. a pod záštitou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director‘s Club Slovensko (ADC) a mesačníka Stratégie.