Odborná konferencia Stratégie Fórum bude opäť hostiť lídrov slovenského marketingu a médií. Tí prinesú svoje know how, skúsenosti a zručnosti na dva stage - Marketing Power a Media Power Národného futbalového štadióna v Bratislave.
8. októbra 2024 budú vo VIP priestoroch futbalového štadióna prebiehať panelové diskusie aj prezentácie desiatok odborníkov, zástupcov médií, značiek, konzultantov v marketingu, PR aj digitále.
Na stage "Marketing power" bude jednou z kľúčových tém - ako vybudovať z vašej značky love brand. Alebo, ako sa aspoň priblížiť k tejto méte.
Sme presvedčení, že kľúčom k značke, ktorú budú zákazníci milovať, je pozitívna zákaznícka skúsenosť. A nie je to len o emócie, ale aj o dátach.
Ponorte sa s nami do sveta, kde zákaznícka skúsenosť zohráva dôležitú úlohu v budovaní love brandov. Nazrieme pritom do rebríčka „KPMG Najobľúbenejšie značky Slovákov“, aby sme pochopili, ako pozitívna interakcia, trendy a inovácie môžu ovplyvniť lojalitu a emocionálne prepojenie so značkou. Na známych príkladoch si ukážeme, ako dáta a spätná väzba od zákazníkov formujú budúcnosť love brandov a čo môžete urobiť, aby sa vaša značka stala obľúbenou u zákazníkov.
- Kristína Pobjecká, Marketing Manager, KPMG na Slovensku
Love brand nie je len o tom, že zákazník miluje značku, ale aj o tom, že značka miluje svojich zákazníkov. My si na prednáške predstavíme značku RADLER 0,0 % ZLATÝ BAŽANT, ktorá je slovenským love brandom už viac ako 13 rokov. Povieme si prečo a ako dosiahnuť na trhu pozíciu, vďaka ktorej vás bude milovať aj Peter Sagan.
- Radka Anguš, senior brand manager, Heineken Slovensko
O tom, prečo má COOP Jednota rovnaký koncept už viac ako 15 rokov, ako jej pomáha budovať imidž aj napriek nižším investíciám do reklamy. Čo je kľúčom k vytvoreniu dlhodobého komunikačného konceptu a prečo je to efektívnejšie ako vytvárať stále novú kreatívu?
- Jakub Kováč , Strategy Director, JANDL
O postupoch pri budovaní značiek, ich imidžu, dobrého mena a reputácie budeme debatovať na konferencii Stratégie Fórum.
Presne o týchto témach sa budú v panelovej diskusii zhovárať naši experti:
- Peter Stopiak, riaditeľ marketingu a komunikácie, VÚB banka
- Peter Kačenka, Executive Creative Director, Wiktor Leo Burnett
- Katarína Remiaš, Managing Director, 1 st CLASS AGENCY
- Peter Šurin, Strategy Director Elite/Monday Lovers
Kompletný program Stratégie Fórum nájdete tu: https://konferencie.hnonline.sk/produkt/strategie-forum-
Lístky na celodňovú konferenciu sú stále v predaji.