StoryEditor

Pozitívna interakcia, trendy a inovácie pri budovaní love brandov. Čo ovplyvňuje lojalitu a prepojenie so značkou?

17.09.2024, 15:08
  • Stratégie Fórum je pokračovateľom úspešnej konferencie zameranej na český a slovenský mediálny a marketingový trh LOTE (Living on the edge).
  • Prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Konferencia je určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom biznise. 
  • Budeme spolu hovoriť o príležitostiach a výzvach médií a marketingu a prinesieme aj praktické príklady od úspešných značiek. 
  • Pozývame vás, pripojte sa 8. októbra ku konferencii Stratégie Fórum. Lístky sú stále v predaji. 

Odborná konferencia Stratégie Fórum bude opäť hostiť lídrov slovenského marketingu a médií. Tí prinesú svoje know how, skúsenosti a zručnosti na dva stage - Marketing Power a Media Power Národného futbalového štadióna v Bratislave.

8. októbra 2024 budú vo VIP priestoroch futbalového štadióna prebiehať panelové diskusie aj prezentácie desiatok odborníkov, zástupcov médií, značiek, konzultantov v marketingu, PR aj digitále. 

Na stage "Marketing power" bude jednou z kľúčových tém - ako vybudovať z vašej značky love brand. Alebo, ako sa aspoň priblížiť k tejto méte. 

Sme presvedčení, že kľúčom k značke, ktorú budú zákazníci milovať, je pozitívna zákaznícka skúsenosť. A nie je to len o emócie, ale aj o dátach. 

image

Kristína Pobjecká

 Ponorte sa s nami do sveta, kde zákaznícka skúsenosť zohráva dôležitú úlohu v budovaní love brandov. Nazrieme pritom do rebríčka „KPMG Najobľúbenejšie značky Slovákov“, aby sme pochopili, ako pozitívna interakcia, trendy a inovácie môžu ovplyvniť lojalitu a emocionálne prepojenie so značkou. Na známych príkladoch si ukážeme, ako dáta a spätná väzba od zákazníkov formujú budúcnosť love brandov a čo môžete urobiť, aby sa vaša značka stala obľúbenou u zákazníkov.

  • Kristína Pobjecká, Marketing Manager, KPMG na Slovensku
image

Radka Anguš

Love brand nie je len o tom, že zákazník miluje značku, ale aj o tom, že značka miluje svojich zákazníkov. My si na prednáške predstavíme značku RADLER 0,0 % ZLATÝ BAŽANT, ktorá je slovenským love brandom už viac ako 13 rokov. Povieme si prečo a ako dosiahnuť na trhu pozíciu, vďaka ktorej vás bude milovať aj Peter Sagan. 

  • Radka Anguš, senior brand manager, Heineken Slovensko
image

Jakub Kováč, JANDL

O tom, prečo má COOP Jednota rovnaký koncept už viac ako 15 rokov, ako jej pomáha budovať imidž aj napriek nižším investíciám do reklamy. Čo je kľúčom k vytvoreniu dlhodobého komunikačného konceptu  a prečo je to efektívnejšie ako vytvárať stále novú kreatívu?

  • Jakub  Kováč , Strategy Director, JANDL 

O postupoch pri budovaní značiek, ich imidžu, dobrého mena a reputácie budeme debatovať na konferencii Stratégie Fórum. 

Presne o týchto témach sa budú v panelovej diskusii zhovárať naši experti:

  • Peter Stopiak, riaditeľ marketingu a komunikácie, VÚB banka
  • Peter Kačenka, Executive Creative Director, Wiktor Leo Burnett 
  • Katarína Remiaš,  Managing Director,  1 st  CLASS AGENCY​
  • Peter Šurin, Strategy Director Elite/Monday Lovers 

Kompletný program Stratégie Fórum nájdete tu: https://konferencie.hnonline.sk/produkt/strategie-forum-

Lístky na celodňovú konferenciu sú stále v predaji.

01 - Modified: 2024-10-15 08:02:08 - Feat.: - Title: GEN Z versus Alpha. Aké sú tieto dve najmladšie generácie a čo to znamená pre marketing? 02 - Modified: 2024-10-01 09:25:37 - Feat.: - Title: Dve pódia a takmer 50 spíkrov. Už o týždeň sa stretneme na Strategie Forum 03 - Modified: 2024-09-18 11:50:38 - Feat.: - Title: GEN Z: Narodila sa do digitálneho sveta a technológie nepustí z ruky. Ako by mali značky na ňu cieliť? 04 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 13:37