G – DIGITAL
G1 – Social Media (Do tejto kategórie patria práce, ktoré boli vytvorené primárne pre prostredie sociálnych sietí a pracujú s nimi unikátnym, kreatívnym, či inovatívnym spôsobom v rôznych formách exekúcie, napríklad video, livestream, metaverse…)
- Shake Hack | Združenie sclerosis multiplex Nádej
- Podržfľaška | Šariš
- Prvý pulóver, ktorý zachraňuje životy | Dôvera zdravotná poisťovňa
G2 - Mobile & Apps
- Digitálny svet nie je hračka (Filter) | O2
G3 – Influencer marketing (Porota v tejto kategórií špeciálne zohľadňuje vhodný výber, kreatívne použitie, či inovatívny prístup pri práci s influencerom. Ako daná idea funguje práve pri použití daného konkrétneho influencera/ov.)
- Ve své moci | O2 Czech Republic
- Menštruačné šaty | TESCO (Katarína Pšenáková, Michaela Lehotská, Mária Zerzanová)
- Hrdo nos nos | LIDL Slovensko
- Nehovor to Sajfovi | Honor Slovensko
- NEZOMRI | Dr. Max
G4 – Other digital solutions (gaming,, screensavery, widgety, kalendáre, špeciálne bannery, AR, VR, AI…)
- Sponzorovaný Skip Ad Button | Kaltenecker
- Veštenie s Majou | O2
H – MEDIA
H1 – Klasické médiá – TV, rádio, kino, print, poster, outdoor, budovy, objekty a zariadenia (výnimočné kreatívne využitie klasických nosičov, mediálna kreativita, mediálne plánovanie)
- Správy, ktoré nikto nechce čítať | Slovak Telekom
- Najdôležitejší výber | ČSOB
- Na Slovnaft BAjku Raz Dva | Slovnaft
H2 – New media (kreatívne použitie netradičných alebo nových nosičov)
- Sponzorovaný Skip Ad Button | Kaltenecker
- Hotelové labute | Ekotopfilm/Envirofilm
- Shake Hack | Združenie sclerosis multiplex Nádej
- Menštruačné šaty | TESCO (Katarína Pšenáková, Michaela Lehotská, Mária Zerzanová)
- Slovník odcudzených slov | Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku
- Advetný kalendár | O2
- Kofoláskové dotykové tetovačky | Kofola ČeskoSlovensko
H3 – Sponzoring
- Skutočná 0,0 na mape | Klient Heineken Slovensko, a. s.
H4 – Branded content (pôvodný obsah vytvorený na mieru značke, ktorý má za cieľ zabaviť alebo edukovať a sprostredkovať pri tom hodnoty značky. Môže byť napríklad film, seriál, videoklip, hudba, knihy & magazíny, články, rôzne formy digitálneho obsahu ako natívna reklama, a ďalšie.
- choroba | Novo Nordisk Slovensko
- Petra Comeback | Niké - Prvá slovenská stávková spoločnosť
- SWIPE - Klip podľa teba | Slovak Telekom
- Najkrajšie zvuky Slovenska | Škoda Auto Slovensko
I – PROMO & ACTIVATION
I2 – B2C event, externé podujatia (Live marketing, eventy a podujatia prihlásené v tejto kategórii sú riadené udalosti určené pre priame oslovenie cieľovej skupiny koncových zákazníkov – užívateľov produktov a služieb zadávateľom. Primárnym cieľom môže byť edukácia cieľovej skupiny, podpora predaja, produktová aktivácia, uvádzanie produktov na trh, voľnočasová aktivácia, predstavenie nových služieb či produktov s cieľom dosiahnutia definovaných obchodných cieľov – zvýšenie predajnosti, návštevno
- Hunger Room | MAGNA, humanitárna organizácia
- Festivalová zóna Slovenskej Sporiteľne na Pohoda festivale | Slovenská Sporiteľňa
- No Hate Song | Tatra banka
- 5 barov | Heineken Slovensko, a. s.
- Láskyplné festivalové svadby | Kofola ČeskoSlovensko
I4 – Promotion (Akcie na podporu predaja a loyality zákazníkov, in-store aktivity, špeciálne ponuky, ochutnávky, súťaže a pod.)
- Menštruačné šaty | TESCO (Katarína Pšenáková, Michaela Lehotská, Mária Zerzanová)
- Na Slovnaft BAjku Raz Dva | Slovnaft
- NEZOMRI | Dr. Max
I5 – Direct marketing (Aktivity cielené priamo na spotrebiteľa.)
- Najdôležitejší výber | ČSOB
- Správy, ktoré nikto nechce čítať | Slovak Telekom
I6 – Response & Real time activities (Offline a online aktivity zamerané na okamžitú reakciu zákazníka.)
- Bucket of Love | Queensway Restaurants Slovakia
- Deň k dobru | 365.bank
J – PUBLIC RELATIONS
J1 Corporate Communications (Projekty na podporu firemnej povesti a imidžu. vzťahy s médiami, krízová komunikácia, komunikačná podpora strategických zmien, change management)
- Rátame s budúcnosťou | Slovenská sporiteľňa
- Menštruačné šaty | TESCO (Katarína Pšenáková, Michaela Lehotská, Mária Zerzanová)
J2 Business to Business PR a Business to Consumer PR (PR projekty pri komunikácii firmy s obchodnými partnermi. Podpora značky, launch nových produktov a služieb, podpora existujúcich produktov, zákazníckych služieb.PR projekty pre podporu produktový
- Majsterky Európy po ťažkom boji | Novartis
J3 - Community Relations a Internal Communication (Projekty zamerané na vytváranie dlhodobých vzťahov medzi firmou a ostatnými stakeholdermi. Ide napríklad o projekty z oblasti Corporate Social Responsibility, sponzorstva, firemnej filantropie, podpora
- Deň k dobru | 365.bank
J4 - Community building/management
- Hrdí a nezničiteľní | Dúhový PRIDE
K - CAMPAIGN
K1 – Integrovaná kampaň
- choroba | Novo Nordisk Slovensko
- Menštruačné šaty | TESCO (Katarína Pšenáková, Michaela Lehotská, Mária Zerzanová)
- Vzájomný rešpekt je ten najkrajší darček | Slovak Telekom
- Nevýslovne dobrá ponuka | Hyundai
- Poďte sa viac dotýkať! | Kofola ČeskoSlovensko
K2 – Digitálna kampaň
- SWIPE - Klip podľa teba | Slovak Telekom
- Nezmeškajte šancu vidieť ich naživo | VÚB Banka
- Najkrajšie zvuky Slovenska | Škoda Auto Slovensko
K3 - NGO kampaň (Kampaň realizovaná najmenej v troch rozličných typoch médií, ktorej komunikačný zámer nie je komerčný a zadávateľom nie je komerčný subjekt.)
- Zachráňme originál | Ekotopfilm/Envirofilm
- Hrdí a nezničiteľní | Dúhový PRIDE
- Destinácia domov | Úsmev ako dar
- Slovník odcudzených slov | Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku
K4 - Small budget kampaň (Kampaň realizovaná najmenej v troch rozličných typoch médií, ktorej produkčný budget nepresiahol 10 tisíc eur. Berie sa do úvahy trhová hodnota produkčných nákladov. Zároveň musí ísť o prácu s komerčným zameraním a zadanú výlučne komerčným subjektom.)
- Správy, ktoré nikto nechce čítať | Slovak Telekom
- Na Slovnaft BAjku Raz Dva | Slovnaft
- Príbehy na plátne, aj mimo neho | Cinematik International Film Festival
- NEZOMRI | Dr. Max
L - ESG
L1 - Enviromental (Práce, ktoré riešia pozitívny vplyv na životné prostredie. Ide predovšetkým o témy ako využitie obnoviteľných zdrojov energie, znižovanie emisií, ochrana biodiverzity a ekosystémov, znižovanie odpadu a recyklácia, cirkulárna ekonomika, udržateľná mobilita a doprava a pod)
- Chcem budúcnosť pre zimné športy | Fond pre budúcnosť športu Niké
- Najkrajšie stromy sú na... | Lesoochranárske zoskupenie VLK
- Najkrajšie zvuky Slovenska | Škoda Auto Slovensko
L2 - Social (Práce, ktoré riešia zlepšovanie kvality života a sociálnej spravodlivosti. Ide predovšetkým o témy ako rovnoprávnosť, inklúzia a diverzita, medziľudské vzťahy a podpora komunitného rozvoja, téma ľudských práv, ale aj témy týkajúce sa vzdelávania, kultúry, zdravotníctva, pracovných podmienok apod.zlepšujú vzťahy ľudí a posúvajú celú spoločnosť. Najmä témy ako rovnoprávnosť, lgbtiq+, vzdelanie, zdravotníctvo, vzťahy, emigrácia a mier.)
- Hrdí a nezničiteľní | Dúhový PRIDE
- Oslava nového roku? | MAGNA, humanitárna organizácia
- Menštruačné šaty | TESCO (Katarína Pšenáková, Michaela Lehotská, Mária Zerzanová)
- Správy, ktoré nikto nechce čítať | Slovak Telekom
- Slovník odcudzených slov | Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku
- Láskyplné festivalové svadby | Kofola ČeskoSlovensko
- Bucket of Love | Queensway Restaurants Slovakia
- Deň k dobru | 365.bank