Jubilejný 30. ročník súťaže Zlatý klinec sa uskutoční 13. septembra.
StoryEditor

Zlatý klinec 2024: Poznáme kompletný zoznam shortlistov

07.09.2024, 10:33
Autor:
lezlez

V noci zverejnila svoj verdikt aj Multi channel porota. Pozrite si, ako rozhodla.

A teraz už vieme, ktoré práce majú šancu na ocenenie Zlatý klinec. Kto ich získa, sa dozvieme už v piatok 13. sepembra. Ešte stále si môžete zakúpiť na galavečer 30. ročníka prestížnej súťaže. Lístky kúpite TU

Shortlisty za single channel kategórie nájdete v nasledujúcom článku: Zlatý klinec 2024: Porota zverejnila prvé shortlisty

G – DIGITAL

G1 –  Social Media (Do tejto kategórie patria práce, ktoré boli vytvorené primárne pre prostredie sociálnych sietí a pracujú s nimi unikátnym, kreatívnym, či inovatívnym spôsobom v rôznych formách exekúcie, napríklad video, livestream, metaverse…)

  • Shake Hack | Združenie sclerosis multiplex Nádej
  • Podržfľaška | Šariš
  • Prvý pulóver, ktorý zachraňuje životy | Dôvera zdravotná poisťovňa

G2 - Mobile & Apps

  • Digitálny svet nie je hračka (Filter) | O2

G3 – Influencer marketing (Porota v tejto kategórií špeciálne zohľadňuje vhodný výber, kreatívne použitie, či inovatívny prístup pri práci s influencerom. Ako daná idea funguje práve pri použití daného konkrétneho influencera/ov.)

  • Ve své moci | O2 Czech Republic
  • Menštruačné šaty | TESCO (Katarína Pšenáková, Michaela Lehotská, Mária Zerzanová)
  • Hrdo nos nos | LIDL Slovensko
  • Nehovor to Sajfovi | Honor Slovensko
  • NEZOMRI | Dr. Max

G4 – Other digital solutions (gaming,, screensavery, widgety, kalendáre, špeciálne bannery, AR, VR, AI…)

  • Sponzorovaný Skip Ad Button | Kaltenecker
  • Veštenie s Majou | O2

H – MEDIA

H1 – Klasické médiá – TV, rádio, kino, print, poster, outdoor, budovy, objekty a zariadenia (výnimočné kreatívne využitie klasických nosičov, mediálna kreativita, mediálne plánovanie)

  • Správy, ktoré nikto nechce čítať | Slovak Telekom
  • Najdôležitejší výber | ČSOB
  • Na Slovnaft BAjku Raz Dva | Slovnaft

H2 – New media (kreatívne použitie netradičných alebo nových nosičov)

  • Sponzorovaný Skip Ad Button | Kaltenecker
  • Hotelové labute | Ekotopfilm/Envirofilm
  • Shake Hack | Združenie sclerosis multiplex Nádej
  • Menštruačné šaty | TESCO (Katarína Pšenáková, Michaela Lehotská, Mária Zerzanová)
  • Slovník odcudzených slov | Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku
  • Advetný kalendár | O2
  • Kofoláskové dotykové tetovačky | Kofola ČeskoSlovensko

H3 – Sponzoring

  • Skutočná 0,0 na mape | Klient Heineken Slovensko, a. s.

H4 – Branded content (pôvodný obsah vytvorený na mieru značke, ktorý má za cieľ zabaviť alebo edukovať a sprostredkovať pri tom hodnoty značky. Môže byť napríklad film, seriál, videoklip, hudba, knihy & magazíny, články, rôzne formy digitálneho obsahu ako natívna reklama, a ďalšie.

  • choroba | Novo Nordisk Slovensko
  • Petra Comeback | Niké - Prvá slovenská stávková spoločnosť
  • SWIPE - Klip podľa teba | Slovak Telekom
  • Najkrajšie zvuky Slovenska | Škoda Auto Slovensko

I – PROMO & ACTIVATION

I2 – B2C event, externé podujatia (Live marketing, eventy a podujatia prihlásené v tejto kategórii sú riadené udalosti určené pre priame oslovenie cieľovej skupiny koncových zákazníkov – užívateľov produktov a služieb zadávateľom. Primárnym cieľom môže byť edukácia cieľovej skupiny, podpora predaja, produktová aktivácia, uvádzanie produktov na trh, voľnočasová aktivácia, predstavenie nových služieb či produktov s cieľom dosiahnutia definovaných obchodných cieľov – zvýšenie predajnosti, návštevno

  • Hunger Room | MAGNA, humanitárna organizácia
  • Festivalová zóna Slovenskej Sporiteľne na Pohoda festivale | Slovenská Sporiteľňa
  • No Hate Song | Tatra banka
  • 5 barov | Heineken Slovensko, a. s.
  • Láskyplné festivalové svadby | Kofola ČeskoSlovensko

I4 – Promotion (Akcie na podporu predaja a loyality zákazníkov, in-store aktivity, špeciálne ponuky, ochutnávky, súťaže a pod.)

  • Menštruačné šaty | TESCO (Katarína Pšenáková, Michaela Lehotská, Mária Zerzanová)
  • Na Slovnaft BAjku Raz Dva | Slovnaft
  • NEZOMRI | Dr. Max

I5 – Direct marketing (Aktivity cielené priamo na spotrebiteľa.)

  • Najdôležitejší výber | ČSOB
  • Správy, ktoré nikto nechce čítať | Slovak Telekom

I6 – Response & Real time activities (Offline a online aktivity zamerané na okamžitú reakciu zákazníka.)

  • Bucket of Love | Queensway Restaurants Slovakia
  • Deň k dobru | 365.bank

J – PUBLIC RELATIONS

J1 ­ Corporate Communications (Projekty na podporu firemnej povesti a imidžu. vzťahy s médiami, krízová komunikácia, komunikačná podpora strategických zmien, change management)

  • Rátame s budúcnosťou | Slovenská sporiteľňa
  • Menštruačné šaty | TESCO (Katarína Pšenáková, Michaela Lehotská, Mária Zerzanová)

J2 ­ Business to Business PR a Business to Consumer PR (PR projekty pri komunikácii firmy s obchodnými partnermi. Podpora značky, launch nových produktov a služieb, podpora existujúcich produktov, zákazníckych služieb.PR projekty pre podporu produktový

  • Majsterky Európy po ťažkom boji | Novartis

J3 - Community Relations a Internal Communication (Projekty zamerané na vytváranie dlhodobých vzťahov medzi firmou a ostatnými stakeholdermi. Ide napríklad o projekty z oblasti Corporate Social Responsibility, sponzorstva, firemnej filantropie, podpora

  • Deň k dobru | 365.bank

J4 - Community building/management

  • Hrdí a nezničiteľní | Dúhový PRIDE

K - CAMPAIGN

K1 – Integrovaná kampaň

  • choroba | Novo Nordisk Slovensko
  • Menštruačné šaty | TESCO (Katarína Pšenáková, Michaela Lehotská, Mária Zerzanová)
  • Vzájomný rešpekt je ten najkrajší darček | Slovak Telekom
  • Nevýslovne dobrá ponuka | Hyundai
  • Poďte sa viac dotýkať! | Kofola ČeskoSlovensko

K2 – Digitálna kampaň

  • SWIPE - Klip podľa teba | Slovak Telekom
  • Nezmeškajte šancu vidieť ich naživo  | VÚB Banka
  • Najkrajšie zvuky Slovenska | Škoda Auto Slovensko

K3 - NGO kampaň (Kampaň realizovaná najmenej v troch rozličných typoch médií, ktorej komunikačný zámer nie je komerčný a zadávateľom nie je komerčný subjekt.)

  • Zachráňme originál | Ekotopfilm/Envirofilm
  • Hrdí a nezničiteľní | Dúhový PRIDE
  • Destinácia domov | Úsmev ako dar
  • Slovník odcudzených slov | Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku

K4 - Small budget kampaň (Kampaň realizovaná najmenej v troch rozličných typoch médií, ktorej produkčný budget nepresiahol 10 tisíc eur. Berie sa do úvahy trhová hodnota produkčných nákladov. Zároveň musí ísť o prácu s komerčným zameraním a zadanú výlučne komerčným subjektom.)

  • Správy, ktoré nikto nechce čítať | Slovak Telekom
  • Na Slovnaft BAjku Raz Dva | Slovnaft
  • Príbehy na plátne, aj mimo neho | Cinematik International Film Festival
  • NEZOMRI | Dr. Max

L - ESG

L1 - Enviromental (Práce, ktoré riešia pozitívny vplyv na životné prostredie. Ide predovšetkým o témy ako využitie obnoviteľných zdrojov energie, znižovanie emisií, ochrana biodiverzity a ekosystémov, znižovanie odpadu a recyklácia, cirkulárna ekonomika, udržateľná mobilita a doprava a pod)

  • Chcem budúcnosť pre zimné športy | Fond pre budúcnosť športu Niké
  • Najkrajšie stromy sú na... | Lesoochranárske zoskupenie VLK
  • Najkrajšie zvuky Slovenska | Škoda Auto Slovensko

L2 - Social (Práce, ktoré riešia zlepšovanie kvality života a sociálnej spravodlivosti. Ide predovšetkým o témy ako rovnoprávnosť, inklúzia a diverzita, medziľudské vzťahy a podpora komunitného rozvoja, téma ľudských práv, ale aj témy týkajúce sa vzdelávania, kultúry, zdravotníctva, pracovných podmienok apod.zlepšujú vzťahy ľudí a posúvajú celú spoločnosť. Najmä témy ako rovnoprávnosť, lgbtiq+, vzdelanie, zdravotníctvo, vzťahy, emigrácia a mier.)

  • Hrdí a nezničiteľní | Dúhový PRIDE
  • Oslava nového roku? | MAGNA, humanitárna organizácia
  • Menštruačné šaty | TESCO (Katarína Pšenáková, Michaela Lehotská, Mária Zerzanová)
  • Správy, ktoré nikto nechce čítať | Slovak Telekom
  • Slovník odcudzených slov | Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku
  • Láskyplné festivalové svadby | Kofola ČeskoSlovensko
  • Bucket of Love | Queensway Restaurants Slovakia
  • Deň k dobru | 365.bank
01 - Modified: 2024-09-06 05:55:29 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec 2024: Porota zverejnila prvé shortlisty 02 - Modified: 2024-09-04 10:15:24 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec 2024: Pripravte sa na večer plný inšpirácie 03 - Modified: 2024-08-20 07:15:35 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec sa blíži. Vieme, kto zasadne v porote a rozhodne o víťazoch jubilejného 30. ročníka 04 - Modified: 2024-07-11 07:55:41 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec je miesto, kde sa píše budúcnosť slovenskej reklamy. Už 30 rokov
01 - Modified: 2024-10-29 15:04:48 - Feat.: - Title: Pátrať po originalite reklamy je fakt napínavé 02 - Modified: 2024-10-28 08:07:24 - Feat.: - Title: Filip je pre nás veľký motivačný booster 03 - Modified: 2024-10-25 13:29:59 - Feat.: - Title: Rešpekt všetkým tvorcom reklamy za posúvanie hraníc kreativity a zadávateľom za odvahu 04 - Modified: 2024-10-24 12:30:51 - Feat.: - Title: Zlatý klinec potvrdil, že naše kreatívne riešenia sú svetové, slovenské 05 - Modified: 2024-10-21 07:00:00 - Feat.: - Title: Roman Biath o Zlatom klinci: Zažil som niečo, čo už dlho nie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2024 19:30