Juraj Bača, obľúbený herec, spevák, moderátor, tanečník, bajker, športovec či psíčkar sa najnovšie stáva aj ambasádorom nového modelu Škoda Kodiaq. Ďalšia známa slovenská tvár sa tak pridala do „rodiny“ Škoda Auto Slovensko po tom, ako tak nedávno urobila aj komička Simona First.
Juraj bude rovnako využívať najnovšiu generáciu modelu Škoda Kodiaq, a to konkrétne vo výbave Selection, v nápaditej zlatej Bronx metalíze. Poháňať ho bude dvojlitrový naftový motor s výkonom 142 kW, automatickou 7- stupňovou prevodovkou a s pohonom všetkých štyroch kolies, ktorý bude vyhovovať jeho aktívnemu a rôznorodému životnému štýlu. Dlhodobá spolupráca práve s Jurajom má potenciál naštartovať v ľuďoch odvahu objavovať stále niečo nové.
„Z tejto spolupráce mám naozaj veľkú radosť, pretože v osobe Juraja sme našli multifunkčného ambasádora, ktorý reprezentuje našu cieľovú skupinu „Everyday Explorers“. Zároveň jeho inšpiratívny životný príbeh dokonalo vystihuje hlavnú ideu nášho komunikačného konceptu „Odvaha objavovať“. Uviedol Roman Rajtár, vedúci marketingu a produktu Škoda Auto Slovensko.
„Táto dlhodobá spolupráca nám dáva veľký zmysel, pretože Juraj má množstvo aktivít, pri ktorých sa mu naše bezpečné a priestranné SUV – Škoda Kodiaq určite hodí. Preto verím, že či už bude cestovať za prácou, pôjde na bajk, na výlet so svojimi štvornohými miláčikmi alebo vyrazí koncertovať s kapelou, nový Kodiaq mu bude spoľahlivým partnerom,“ dodal.
„Úprimne som sa nesmierne potešil, keď ma spoločnosť Škoda Auto Slovensko oslovila na túto dlhodobú spoluprácu. Pretože moje prvé auto bola práve Škoda (Favorit), druhé tiež (Favorit Forman), tretie tiež (Felicia) a dokonca aj štvrté (Fabia) a piate (Octavia) a viete, prvé auto je len jedno a navždy si ho zapamätáte. Teraz budem jazdiť na najnovšom modeli Kodiaq, ktorý bude mojím každodenným spoločníkom na cestách za prácou aj zábavou,“ podotkol na margo spolupráce Juraj Bača.
„Mesačne niekedy najazdím až 7 000 kilometrov a často krát musím do auta zmestiť aj celú kapelu a verte mi, vtedy veľmi oceníte komfortné a bezpečné auto. Preto som rád, že som si mohol vybrať práve tento model.“
Škoda Auto Slovensko predstavuje novú dlhodobú spoluprácu v online videu. ktorého hlavným motívom je téma - odvaha objavovať.
Video vzniklo v spolupráci s reklamnou agentúrou Socialists, ktorá je zodpovedná aj za celkovú komunikáciu na sociálnych médiách. Okrem online videa spolupracuje Škoda Auto Slovensko s agentúrou a Jurajom aj na ďalších aktivitách, ktoré majú za cieľ vytrhnúť ľudí z ich každodenného stereotypu a naštartovať v nich odvahu objavovať niečo nové, nepoznané.