THIS IS LOCCO má dva shortlisty. Obidva za prácu pre svojho klienta Heineken Slovensko: Skutočná 0,0 na mape. Porota juhokórejského festivalu túto prácu zaradila na shortlist v kategóriách: SOLUTION GroupPrint Stars > Sectors > Drinks (Alcoholic & Non-Alcoholic) a VIDEO Group, Information Video Stars > Sectors > Drinks (Alcoholic & Non-Alcoholic)
MullenLowe GGK zabodovali v kategórii STRATEGY Group, Strategy Stars > Sectors > Vehicles s prácou WALKSWAGENKY pre klienta Volkswagen Slovakia.
Istropolitana Ogilvy má rovnako jeden shortlist. Porotu oslovila prihláška v kategórii SOLUTION Group, Print Stars > Sectors > Distribution/Publication Máte ich prečítaných? pre časopis Týždeň.
MADE BY VACULIK získal v Južnej Kórei jeden shortlist s prácou Lúka živých tradícií pre Lúčnicu. Vo finále zabojuje o ďalšie ceny v kategórii SOLUTION Group, Design Stars > Communication Design > Self-Promotion.
Všetkým slovenským agentúram gratulujeme a držíme palce v ďalších bojoch o ceny na MAD Stars. Aj body za túto súťaž sa počítajú do rebríčka Agentúra roka 2024.