Posolstvom televíznej kampane je odkomunikovať, že KFC používa vo svojich jedlách skutočné, nespracované mäso a kvalitné, čerstvé suroviny. V televíznom spote vidíme produkt Twister, ktorým sa značka snaží rozšíriť svoje portfólio v očiach spotrebiteľov.
Agentúra pracovala s globálnym obsahom, ktorý doplnila o lokalizovaný voiceover. Fráza „Jasné, že KFC“ má za cieľ poukázať na samozrejmosť výberu značky, v prípade, že človek hľadá kvalitu a čerstvosť za rozumnú cenu.
“Postupne otvárame nové prevádzky vo viacerých slovenských mestách ako Zvolen, Poprad či Banská Bystrica. Značka KFC sa neustále posúva a buduje si silnú pozíciu na slovenskom trhu. Nasadenie televíznej reklamy je prirodzeným sprievodným javom napredovania, na ktorom spoločne pracujeme,” hodnotí situáciu Head of Marketing & Supply Chain KFC, Agnieszka Imsirovic.
Značka sa spotom prihovára nielen svojej primárnej cieľovej skupine, mladým, ale vďaka nasadeniu v televízii ju rozširuje aj na ľudí, ktorí KFC nikdy neskúsili. Práve tam vidí značka priestor na rast.
„KFC má v svojej kategórii unikátne postavenie. Je na Slovensku vo fáze budovania pobočkovej siete a získavania nových zákazníkov. Práve im sme chceli ukázať produkt, ktorý by možno od značky ani nečakali. KFC je moderná, súčasná značka, čo sa dlhodobo neváhame ukazovať aj v jej komunikácii. Kampaň, ktorú práve nasadzujeme sme tvorili kombináciou štandardných reklamných prístupov a AI toolov tak, aby bol dosiahnutý najlepší možný výsledok,” doplnil Strategy Director agentúry Wiktor Leo Burnett Vladimír Lefik.
Vizitka kampane:
Klient: Queensway Restaurants Slovakia, s.r.o.
Marketing Director: Agnieszka Imsirovic
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Strategy Director: Vladimír Lefík
Creative Director: Peter Michalka
Associate Creative Director: Lukáš Lukonič
Art Direction: Richard Sokol
Account Director: Michal Kopriva
Account Executive: Lucia Kovárová