Popri tradičnej televíznej kampani, ktorej cieľom je odkomunikovať Kaufland ako hlavného partnera slovenského hokeja, prichádza Kaufland aj tento rok s kampaňou na súťaž s Kaufland Card o zájazd na majstrovstvá a ďalšie hokejové ceny. Pre úspech minuloročného spotu je už druhýkrát po sebe hlavnou postavou tréner so svojím neodmysliteľným asistentom.
Tentoraz sa spot neodohráva na ľadovej ploche, ale v šatni a trénerovi zverenci nie sú profesionálni hokejisti. Sú to outsideri, ktorí sa k sebe hodia asi ako ľad ku krtkom. Preto sa aj volajú Ľadové krty. Nájdete tu deti i juniorov, dievčatá i chlapcov. Niečo ich však predsa len spája – chuť dostať sa na majstrovstvá sveta, ktorá ich ženie napriek neúspechom vpred. Spot sa začína práve v momente po prehratom zápase, keď potrebujú počuť tie správne povzbudivé slová od trénera. Ten presne vie, čo im chýba, aby sa dostali na majstrovstvá – Kaufland Card! Veď na zájazd do hokejovej Ostravy sa stačí zapojiť do súťaže.
„Náš spot je založený na kontraste vážnej situácie, až pátosu, ktorý odrazu preruší absurdná pointa. Preto sme chceli, aby prvá časť bola úplne seriózna – ako vystrihnutá zo športového filmu. Bez kvalitného herca by to nikdy nefungovalo, potrebovali sme slovenského Al Pacina z Any Given Sunday. Roman Fratrič už v minuloročnom spote ukázal, že rola trénera mu mimoriadne sedí, a v novom scenári nám to iba potvrdil. Veríme, že si jeho motivačnú reč užijú aj diváci,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO a dopĺňa: „Trénerovi sekundujú opäť starí známi – oddaný asistent, ktorý potvrdzuje každé trénerovo slovo, a premotivovaný junior, ktorý využije každú príležitosť, aby sa pred trénerom vytiahol.“Nemenej dôležité bolo obsadenie samotného tímu Ľadových krtov. Je to klasický príbeh hokejových „underdogs“, ako ho poznáme, napríklad, z hokejovej komédie The Mighty Ducks. Tím má síce strelcov, ktorí nevedia trafiť ani fľašu do koša, a korčuliarov, ktorí sa neudržia na ľade, ale nechýba im chuť do hokeja.
„Ľadové krty reprezentujú podstatu partnerstva Kauflandu a slovenského hokeja – Kaufland podporuje hokej vo všetkých jeho podobách: ženský, mužský, detský aj juniorský. Chce, aby hokej hral jednoducho každý. Ľadové krty síce nevyhrávajú zápasy, no napriek tomu snívajú svoj sen o hokejových majstrovstvách. A tým môžu byť pre mnohých aj inšpiráciou. To, že im teraz Kaufland vie ich hokejový sen aj splniť vďaka Kaufland Card, je už len čerešničkou na torte,“ dodáva Juraj Kováč, Creative & Strategy Director z THIS IS LOCCO.
Spot v réžii Dana Dekana je súčasťou kompletnej 360-ky. Samostatnú, špeciálne upravenú motivačnú reč môžete počuť aj v rozhlasovom spote a vybraná trojica „ľadových krtov“ sa objaví aj na kľúčovom vizuáli od Jakuba Klima.
Vizitka kampane
Klient: Kaufland Slovensko (Katka Sobotová, Monika Goneková, Ľubka Kubičková)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Strategy Director: Juraj Kováč
Copywriter: Martin Polakovič
Art Director: Marek Sivý, Juraj Sapara, Dominik Mičuda
Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica
Production: Hitchhiker Films
Director: Dano Dekan
Photographer: Jakub Klimo