StoryEditor

Rok 2024 v reklame: Agentúry budú inovovať a lákať mladé talenty

24.01.2024, 13:11
  • Čo očakávate od nového roku?
  • Bude lepší ako ten, ktorý sa práve končí alebo treba zostať stále ostražitý?
  • Na tieto otázky sme sa pýtali zástupcov reklamných agentúr. 
  • Juraj Dvorecký: Neveštíme budúcnosť, robíme reklamu. A aj v novom roku ju budeme robiť najlepšie, ako vieme.
  • Rasťo Bahurinský: Nasledujúci rok bude plný výziev a jednou z tých najdôležitejších bude udržať ekonomickú stabilitu nášho trhu.
  • Matúš Lovás: Okrem nových inovácií netreba zabúdať ani na základy marketingu, venovať sa svojej značke a mať zákazníka neustále na prvom mieste.
  • Anketa je súčasťou špecializovanej ročenky Reklamné agentúry 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

image

Jakub Mazán, CEO Zaraguza

Jakub Kuko Mazán

CEO

Zaraguza

Nový rok, tak ako každý ďalší, prinesie so sebou veľa výziev a príležitostí. Neviem presne, aké to budú, nikto to nevie. Ale viem, že kľúčová bude schopnosť neustále inovovať a adaptovať sa. To si vyžaduje agilný manažérsky prístup a vysokú mieru kompetencie na strane agentúry aj klientov. To je to, čo v biznise oddelí víťazov od porazených. My v Zaraguze sme na to ready!

image

Martin Porada, CEO 2Create

Martin Porada

CEO

2CREATE

Myslím, že najmä prvý kvartál bude stále prevládať neistota, nízka miera ochoty riskovať vyplývajúca aj z aktuálneho úrokového zaťaženia a náročnosti v podstate akýchkoľvek investícií (vrátane marketingových). S mnohými klientmi detailne diskutujeme o ich celkovej situácii, možnostiach a príležitostiach. Verím, že v 2Q a 3Q sa bude už dýchať ľahšie, začne narastať aj miera odvahy komunikovať a zároveň sa aspoň stabilizuje spotrebiteľská ochota kupovať.

Treba si však uvedomiť, že spotreba sa nevypla, ale výrazne sa zmenilo spotrebiteľské správanie. Táto situácia vytvára priestor pre tých, ktorí pri poklese marketingu konkurencie dokážu využiť situáciu na rast svojho market share alebo na výrazne lacnejší rast brand awareness.

image

Ondrej Štefánik, Respect APP

Ondrej Štefánik

Partner

Respect APP

Nechajme sa prekvapiť. Posledné obdobie ukázalo, že do života zasahuje toľko nepredvídateľných okolností a premenných, že ťažko dávať prognózy. Čiže zrejme sa bude posilňovať schopnosť improvizácie a pohotového konania. Čo sa však mení každý rok, je spájanie brandu s performance.

Ťažko tieto dva pohľady oddeľovať ako dve od seba nezávislé samostatné komunikačné pohľady. A tak ako každý rok jedna cieľovka vyrastená na nových trendoch a na nových médiách dospeje a stane sa kúpyschopnou.

image

Maru Mitlíková, TRIAD

Maru Mitlíková

CEO

TRIAD

Vždy treba byť ostražitý. Už tento rok sme videli veľa zásadných udalostí na poli agentúr a mám dojem, že budú pokračovať. Môžeme čakať, tipujem, 2 – 3 „tendre roka...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-18 11:09:30 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra ponúka dobrý návod pre agentúry aj zadávateľov 02 - Modified: 2024-01-12 16:01:09 - Feat.: - Title: AI ako súčasť reklamnej brandže: Pomáha agentúram s kreatívou aj vizuálmi 03 - Modified: 2024-01-11 14:11:16 - Feat.: - Title: Agentúry sa dnes rešpektujú a vedia sa vzájomne oceniť, hovorí prezident KRAS 04 - Modified: 2024-10-30 08:32:10 - Feat.: - Title: Špecializovaná príloha Reklamné agentúry 2023: O Agentúre roka rozhodne až EFFIE
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2024 22:22