Okrem vianočnej emócie takto Orange komunikuje aj to, aký vianočný darček pre svojich zákazníkov pripravil.
„Vianoce v Orange budú aj tento rok plné darčekov a prekvapení. Vieme, že blízkosť, zdieľanie zážitkov a emócií sú pre ľudí mimoriadne dôležité, obzvlášť počas Vianoc. Keďže našim poslaním je ľudí spájať, chceme im to umožniť aj vďaka rýchlemu a spoľahlivému optickému internetu, s ktorým môžu byť v spojení aj keď sú od seba na míle vzdialení. Teraz navyše k optickému internetu môžu získať smart TV ako darček iba za 1 euro alebo ďalšie smart zariadenia, ako sú napríklad telefóny a hodinky,“ vysvetľuje Rozália Belková, Head of Communication and Commercialization spoločnosti Orange Slovensko.
Orange aj vo svojej vianočnej kampani pokračuje v komunikačnom koncepte čLOVEk, ktorý odštartoval v septembri tohto roku. „Na čom skutočne počas Vianoc záleží, je byť so svojimi blízkymi. Každý čLOVEk počas Vianoc zdieľa so svojimi najbližšími úprimnú radosť z toho, že sú konečne spolu, že majú na seba čas, ale aj radosť z prekvapení. Či už niekto niečím prekvapí nás, alebo my prekvapíme iných. Veď nie nadarmo sa hovorí, že najlepším darčekom je obdarovať niekoho iného. Emócia zdieľania spoločných okamihov tu nemusí byť iba na Vianoce, avšak platí, že je to práve v období Vianoc, keď sa nám darí byť si bližšie,“ hovorí Saša Martináková, Strategy Director, MADE BY VACULIK.
„Keď sme s klientom diskutovali, ako uchopiť novú kampaň a predostreli nám novú propozíciu, boli sme radi, že tým darčekom, ktorý si pripravili pre svojich zákazníkov, je práve televízor. V čase Vianoc sa práve pri ňom stretávame s najbližšími pri obľúbenej vianočnej rozprávke, vianočnom príbehu alebo pri každoročne sa opakujúcich playlistoch a vianočných videoklipoch,“ dodáva Martináková.
„V kreatíve sme opäť stavili na mikropríbeh ľudskosti. Tentokrát sme sa zamerali na insight, že na Vianoce je krásne dostať darček, no ešte krajšie je niekoho obdarovať. Práve o tomu sú tie najlepšie prekvapenia,” vysvetľuje Milan Bielik, Chief Creative Officer, MADE BY VACULIK a dopĺňa: „Príbeh mladej dvojice nás prenesie do štedrovečernej atmosféry, v ktorej je hlavným hrdinom nový televízor. Aj keď by sa nám mohlo zdať, že je to len ďalší kus techniky, nie je to tak. Omnoho dôležitejšie je to, čo sa na ňom premieta. Videomozaika spoločných momentov našich dvoch hrdinov odštartuje ďalšie vianočné prekvapenie - podomácky vytvorený sneh priamo v obývačke. Kto by si neželal také Vianoce?”
Kampaň vznikla v produkcii Hitchhiker Films s režisérom Pepe Ehrenbergerom.
Vizitka kampane
Názov kampane: Vianočné prekvapenia
Klient: Orange Slovensko
Head of Communication and Commercialization: Rozália Belková
Advertising: Jana Danihelová, Remigia Hammond, Annamária Vajsová, Annamária Naništová
Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK, s.r.o.
Creative director: Milan Bielik
Strategy: Alexandra Martináková
Digital strategy director: Marek Krištof
Art director: Milan Malý, Matej Klíč, Martin Schurdák
Copywriter: Matúš Hliboký, Marek Konečný, Andrej Hrivnák, Veronika Rybárová
Graphic Designer: Marek Horecký, Nikoleta Némethová
Account director: Ada Šimšíková, Michala Zezulová
Account manager: Romana Otočková, Lucia Bocová, Miriam Tamajková, Hana Bodáková
Video motion designer: Patrik Pavlis
Social media: Alexandra Remo, Kristína Kačániová
Mediálna agentúra: EssenceMediacom
Digitálna agentúra: MADE BY VACULIK, s. r. o.
Použité médiá: TV + 360 media mix
Termín nasadenia: od 3.11.2023
Cieľová skupina: Mass market, Slovensko
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Peter “Pepe” Ehrenberger
Production crew: Pavol Kopček, Anna Javorská, Ivan Hulík
Názov pesničky použitej v spote: Human
Autor hudby: Jamie Hartman, Nick Monson, Rory Graham
Interpret: Madilyn Bailey
Zvukový majster: Vladimír “Bajko” Bajnoci
Fotograf: Šymon Kliman