StoryEditor

Najviac sú žiadané konferencie o online marketingu, IT a umelej inteligencii (Anketa Stratégií)

17.10.2023, 15:15
Autor:
redred
  • Aký je rok 2023?
  • Čo ho z vášho pohľadu definuje?
  • Aké eventy sú najviac žiadané a ktoré sú už definitívne out?
  • Odpovedajú zástupcovia eventových agentúr.
  • Štefan Kozák: Svetu tento rok dominuje plnohodnotný transformačný eventový zážitok, uvedomelá spotreba, aktivácie značiek s presahom do 360-stupňovej komunikácie. 
  • Michaela Jurkin: Vnímame výrazný pokles organizovania online podujatí.
  • Tomáš Ručkay: Definícia roku 2023 by bola začiatok AI. Čoraz viac a viac požiadaviek prichádza na nové, automatizované a inovatívne eventy.
  • Anketa je súčasťou pravidelnej ročenky Eventy 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

image

Zuzana Danechová

Zuzana Danechová

Managing Director

SPICYBROWN

Tento rok jednoznačne rezonovali výročia. Spolu s výročím vzniku republiky oslavovali svoje jubilejné 30-ky aj mnohé slovenské firmy. Realizácie sa teda v značnej miere uberali galavečermi pre obchodných partnerov či výročnými eventmi pre zamestnancov/verejnosť.

image

Štefan Kozák 

Štefan Kozák

CEO

CREATIVE PRO

Svetu tento rok dominuje plnohodnotný transformačný eventový zážitok, uvedomelá spotreba, aktivácie značiek s presahom do 360-stupňovej komunikácie, a s trochou nadľahčenia platí tento „experience vzorec“: Evt2030 = Exp2 x Poc (event ako násobok zážitku, skúsenosti, transformácie správania na živom a evente násobeného presahom do post event komunikácie, kde sa samotný event stal hlavným „point of content“ – stredobodom obsahu).

Na Slovensku či v krajinách CEE by som tento rok nazval opatrnejším, náročnejším, plným tendrov a zároveň aj rokom s množstvom presúvania rozpracovaných projektov na rok 2024 a s fókusom na niekedy až nelogickú optimalizáciu nákladov za každú cenu. Virtual je out. Online je v poklese. Hybrid je novým štandardom v prípade obsahovo silných podujatí (konferencie, kick off´s atď.)

image

Tomáš Ručkay

Tomáš Ručkay

riaditeľ

LEOPARD production

Rok 2023 by som nazval z pohľadu agentúry stabilizovaný. Postupné zastabilizovanie po covide sme cítili už minulý rok, ale vojna a inflácia stabilizáciu brzdili, ale teraz sme sa už naučili akceptovať súčasnú situáciu a pracovať s tým. Definícia roku 2023 by bola začiatok AI. Čoraz v...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Trh eventov sa stabilizuje, ale stále ešte nie sme v predcovidovej ére 02 - Modified: 2024-09-10 12:50:26 - Feat.: - Title: TV produkcia sa za posledné desaťročia dramaticky zmenila 03 - Modified: 2024-05-03 06:06:24 - Feat.: - Title: Lukáš Kočiš: Urobíme aj 80 tendrov za rok, každý stojí tisícky eur 04 - Modified: 2024-04-09 07:58:32 - Feat.: - Title: Štefan Hric: Tendre sú pre eventovky vyčerpávajúce. Z časti si za to môžu aj agentúry, lebo poľavujú v kvalite 05 - Modified: 2023-12-12 11:08:21 - Feat.: - Title: Kvalitná produkcia nezachráni nekvalitnú ideu, zhodujú sa zástupcovia produkčných spoločností
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 08:16