Fun rádio.
StoryEditor

Fun rádio vysiela najrýchlejšiu donášku zábavy a hitov

16.10.2023, 09:23
Autor:
redred

Najnovšia kampaň Fun rádia vznikla v spolupráci s agentúrou Triad. Dáva brand essence značky fyzickú podobu: Fun rádio je najzábavnejšie rádio, ktoré hrá súčasné hity.

Prostredníctvom autentických moderátorov prináša všetkým, ktorí sa chcú zabaviť, najväčšie aktuálne hity a skvelú zábavu. Toto všetko prináša poslucháčom Fun rádio aj v imidžovej kampani.

Za posledné roky sme si zvykli, že donášková služba nám prinesie čokoľvek. Od sushi až po bicykle. Napadlo nám, že keď si zapínate Fun rádio, tak si vlastne okamžite objednávate zábavu a hity, ktoré milujete. Preto sme spolu s produkciou RE:SET a režisérkou Paulínou Mačákovou pripravili príbeh najrýchlejšej donášky hitov a zábavy“, hovorí Eva Matejičková, senior copywriterka z TRIADu.

Hit Call It Love - Felix Jaehn & Ray Dalton, znejúci v online spotoch, reprezentuje hudobný positioning a podčiarkuje pevné prepojenie Fun rádia s najväčšími novými hitmi súčasnosti.

Rastislav Dutka, generálny riaditeľ RADIO GROUP a.s., ktorá zastrešuje Fun rádio, sa teší aj strategickému presahu: „Kreatíva kampane vystihuje svieži image Fun rádia a súčasne prezentuje naplnenie očakávaní poslucháčov, ktoré od nás majú. Či už počúvajú v aute, na pracovisku, doma alebo kdekoľvek chcú počúvať, si po zapnutí Fun rádia môžu hneď vychutnávať najlepšie hity a funtastickú zábavu s našimi skvelými moderátormi. Takýto balík poslucháčom prináša jedine Fun rádio.  Skutočne sme najrýchlejšia donáška zábavy a hitov, ktoré milujete.

Je to už naša tretia kampaň pre Fun rádio. Tak ako v predošlých aj teraz pokračujeme v podpore brand pozicioningu a mentálnej dostupnosti pre naše cieľové skupiny”, pokračuje Vlado Kurek, Creative Director z TRIADu.

Kreatívna idea je spracovaná v dvoch online spotoch, ktorým dala vizuálnu podobu režisérka Paulína Mačáková a produkcia RE:SET, kľúčovému vizuálu Tomáš Pospíchal.

Vizitka kampane

Klient: RADIO GROUP a.s. - Fun rádio

Kreatívna agentúra: TRIAD  

Creative Director: Vlado Kurek 

Head of Art: Peter Baslík  

Art Director: Michal Mazan, Peter Baslík

Stratég: Martin Woska  

Account Director: Katarína Poláková  

Senior copywriter: Eva Matejíčková, Juraj Stehlík

Senior account manager: Martin Pajerský  

Social media brand manager: Lenka Švančárková

Produkcia: RE:SET  

Režisérka: Paulína Mačáková 

Zvuková postprodukcia: Ľubor "Karol" Krištof

Fotograf: Tomáš Pospíchal 

01 - Modified: 2024-11-11 15:08:09 - Feat.: - Title: Teach Next spúšťa unikátnu kampaň. Ukáže ti tvoje budúce "ja" 02 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 03 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka 04 - Modified: 2024-06-14 08:51:23 - Feat.: - Title: Rasťo Dutka z Fun rádia: Našim USP je zábava, s AI máme veľké plány 05 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2024 00:03