Čo odlišuje značku od jej komoditnej verzie? Brand equity. Tá determinuje do veľkej miery biznisový osud značky. Čím je brand equity vyššia, tým je značka žiadanejšia spotrebiteľmi, predajcami a zamestnancami. Siahnu po nej častejšie, sú jej vernejší a tiež môže mať vyššiu cenovku, čím ľahšie ochráni svoju maržu pred tlakom konkurencie a obchodných partnerov.
Keďže sme v KANTAR-e silnými zástancami dôležitosti budovania značky, prinášame v rámci Stratégií sériu článkov o siedmich dilemách moderného marketingu. Predostrieme vám argumenty, ktoré podporujú toto naše presvedčenie a ukážeme si, ako a prečo pristupujeme k jednotlivým výzvam, ktorým marketéri v súčasnosti čelia.
Prvou dilemou, ktorej sa budeme venovať, je stret výkonnostného marketingu a budovania značky. Napriek tomu, že títo marketingoví súrodenci majú prienik, ich zámer a spôsob, akým prispievajú k obchodnému úspechu...
Zostáva vám 85% na dočítanie.