StoryEditor

Vyberajte si na svoje kampane tie najlepšie príležitosti. Efektívna komunikácia značke výrazne pomôže

  • Marketing môže mať veľa podôb. Vyberať si spomedzi rôznych marketingových aktivít môže byť niekedy náročné. Je to práve marketingová stratégia, ktorá firmám pomáha definovať, čo je pre ne podstatné a s čím nemá zmysel zaoberať sa.
  • A potom je na rade efektívna komunikácia, v rámci ktorej môže značky výrazne posunúť Ocassion Based Marketing.
  • Ako by sa nad ním mali marketéri zamýšľať a aké príležitosti môžu značkám poslúžiť na úspešné kampane?

Každá úspešná značka, ktorá sa chce rozvíjať, by mala vedieť, čo má robiť na dosiahnutie svojich želaných cieľov. Vie, akú taktiku zvoliť, ktoré kroky podniknúť a s akými nástrojmi pracovať. To všetko má obsiahnuté v marketingovej stratégii, ktorá jasne definuje jej pozíciu na trhu.

Existujú rôzne spôsoby, ako môže značka v komunikácii zaujať. Jedným je, že na spájanie sa so svojím publikom využije rôzne spoločenské udalosti v rámci Occasion Based Marketingu (OBM). Ak však dôkladne nepoznáte svoju cieľovú skupinu a jej potreby, ste na veľmi krehkom ľade a môžete prísť o veľa.

Čo je Occasion Based Marketing? Príležitosť pre značky

Occasion Based Marketing je marketing založený na príležitostiach. Často sa nazýva aj sviatkový, keď je značka propagovaná pri konkrétnych sviatkoch, ako sú Valentín, Vianoce, Deň matiek alebo Silvester. Potenciál tohto druhu marketingu a príležitostného nakupovania možno využiť nielen počas sviatkov a sezónnych osláv, ale aj pri iných konkrétnych špecifických príležitostiach. Či už je to prvý školský deň, grilovacia sezóna alebo hokejové majstrovstvá. Veľkú úlohu pri OBM zohrávajú najmä osobné a individuálne udalosti, ktoré sa dejú počas celého roka.

Existujú mnohé marketingové kampane, ktoré pri špeciálnych príležitostiach ponúkajú špeciálne zľavy, aby motivovali zákazníkov k rýchlemu nákupu. Mnohé značky sa pri príležitosti návratu detí do školy predbiehajú vo svojich ponukách...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-01-31 13:28:00 - Feat.: - Title: Low Budget, High Life 02 - Modified: 2022-09-07 14:32:34 - Feat.: - Title: Robiť chyby nie je chybou, pripomína Liga za duševné zdravie 03 - Modified: 2022-08-09 20:21:12 - Feat.: - Title: Júlové Hodnotenie reklám: silné vizuály, vydarený online spot, ale aj diskusia o zdravom regále 04 - Modified: 2022-08-05 10:17:52 - Feat.: - Title: Hodnotenie v júli: Predstavujeme práce prihlásené v kategórii Vizuál 05 - Modified: 2022-08-15 20:47:34 - Feat.: - Title: Juraj Kováč: O prácach na Zlatom klinci by nemali rozhodovať "ľudské kvetináče"
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:13