„V zásuvkách ležia tisícky nepotrebných mobilov, ktorých ekologickou recykláciou môžeme pomôcť planéte. Teší nás, že okrem našich predajní získa táto téma toto leto ešte väčší priestor aj na festivaloch. Každý, kto odovzdá starý mobil tak nielen podporí zdravie planéty a prispeje na dobrú vec – Orange totiž za každý kus daruje 50 centov neziskovej organizácii INCIEN – Inštitút cirkulárnej ekonomiky, ale možno bude v budúcnosti aj spolutvorcom nového módneho doplnku,“ hovorí Sponsorship & Events Specialist Orangeu Jana Franková.
Zákazníkov Orangeu bude na festivaloch k recyklácii mobilu motivovať aj štedrá porcia 10 GB dát, ktorú dostanú vo festivalovej Orange zóne za odovzdanie svojho starého telefónu.
“Staré mobily môžu zákazníci odovzdať v predajniach Orangeu počas celého roka. Za uplynulé roky sa nám takto spoločne podarilo vyzbierať stovky tisíc nepotrebných mobilov."
"Teraz navyše, v období leta a zábavy, môžu naši zákazníci, ktorí prinesú svoje staré mobily do Orangeu, vyhrať lístky na obľúbené festivaly Pohoda a Grape,” hovorí Rozália Belková, Head of Communication and Commercialization.
Ako sa dostali k samotnej myšlienke, že zo starých mobilov vyrobia festivalový kúsok? Objasňuje Strategic Planner a Ideamaker kampane z dielne Elite/Monday Lovers Šimon Gál: „Orange je jediná značka na Slovensku, ktorá spája ekologickú recykláciu mobilov s podporou festivalov. Práve preto nám prišiel nápad urobiť zo starých mobilov festivalový doplnok ako úplne prirodzený nápad. Obrovská vďaka patrí Miške Hriňovej, ktorá za extrémne krátky čas dokázala vytvoriť čelenku, ktorá nám vyrazila dych.“
Na výrobe samotnej čelenky z recyklovaných mobilov, ktorá sa stala ústredným prvkom vizuálov aj kampaňového making-of videa, sa podieľala známa slovenská šperkárka Michaela Hriňová. Jej výsledný návrh je výsledkom starostlivého rozobratia a spracovania desiatok starých mobilov do modelu čelenky, ktorú si návštevníci Pohody či Grapu budú môcť vo festivalovej Orange zóne obzrieť aj naživo.
Vizitka kampane
Názov kampane: Zrecyklovaný mobil na festivale môže vyzerať aj takto
Klient: Orange Slovensko, a.s. – Annamária Vajsová, Jana Franková, Annamária Naništová
Agentúra: Elite/Monday Lovers
Creative Director: Peter Michalka
Ideamaker a copywriter: Šimon Gál, Filip Olšovský
Art Director: Kamil Krajňák
Strategy Director: Peter Šurín
Strategic Planner: Šimon Gál
Account Director: Roman Breja
Account Manager: Natália Blašková
Social Media: Kitti Pastoreková
Produkcia: Laurinc Studio
Réžia: Daniel Laurinc
Fotograf: Ivan Horváth
Styling: Michaela Hriňová, Barbora Kubi