StoryEditor

Experti PR agentúr: Verejnej diskusii vládnu fámy a klebety (anketa Stratégií)

05.06.2023, 15:46
  • Nový normál velí  komunikovať zodpovedne a eticky. Hovoria v ankete Stratégií zástupcovia našich najväčších PR agentúr. 
  • Veronika Deckerová: Influencerské spolupráce sa výrazne sofistikujú a profesionalizujú a veľký dôraz je na naozaj uvážlivom výbere tém.
  • René Parák: Pandémia, globálne zmeny klímy, vojna a inflácia sa podpisujú na radikálnych zmenách zákazníckeho správania a každá značka potrebuje komunikovať s náležitou empatiou a porozumením. 
  • Ľubica Turčanová: Jednoznačne sú to zelené témy a zodpovednosť voči životnému prostrediu, ESG stratégie.
  • Diana Dobrucká: Zmenilo sa spotrebiteľské správanie, spôsob práce či nastavenie priorít...
  • Kompletnú anketu si môžete prečítať v článku nižšie. 
  • Ak si chcete prelistovať špecializovanú ročenku PR agentúry 2023, nájdete ju v aktuálnych Stratégiách, prípadne si ju stiahnete na tomto linku. 

Experti PR agentúr: Verejnej diskusii vládnu fámy, klebety a hoaxy. Nový normál velí značkám komunikovať zodpovedne a eticky 

Krízy uplynulých rokov priniesli do komunikácie úplne nové výzvy. Čo je dnes in a čo out? Máme nové témy, ktorými značky posilňujú svoju reputáciu?

„Absolútne neprípustné je komunikovanie neoverených faktov,“ hovorí Michaela Hornáková z 10/10 COMMUNICATIONS. 

Zástupcovia viacerých PR agentúr v našej ankete spomenuli, podobne ako na, šírenie klamstiev a dezinformácií. 

Podľa Kataríny Remiaš, CEO 1st CLASS agency je alfou a omegou etika a zodpovednosť v komunikácii. A práve to podľa nej priniesli aj krízy. „Žiadny PR nástroj nie je out. Práveže naopak, PR je po krízach silno in. Zmenil sa pomer nástrojov, pričom online rules. Novou výzvou, nielen v PR, je umelá inteligencia.“ 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-30 08:54:20 - Feat.: 0 - Title: PR agentúry 2023: Výzvy a trendy v public relations 02 - Modified: 2023-06-05 09:15:28 - Feat.: 0 - Title: Mediálne agentúry 2023: Ako zamieriť presne a ešte aj efektívne 03 - Modified: 2023-04-22 07:58:47 - Feat.: 0 - Title: PR expertka: Priala by som si, aby sa už žiadna agentúra nehanbila za to, že pracuje pre štát 04 - Modified: 2023-03-09 14:40:10 - Feat.: 0 - Title: O PR cenu PROKOP 22 zabojuje 174 projektov 05 - Modified: 2023-02-09 13:19:26 - Feat.: 0 - Title: Dáta dávajú komunikácii väčšiu vierohodnosť 06 - Modified: 2022-11-29 15:45:08 - Feat.: 0 - Title: PR sa darí ako nikdy predtým. Odvetvie hovorí o nových výzvach
01 - Modified: 2024-03-13 09:57:25 - Feat.: - Title: Téma greenwashingu otvára firmám príležitosť na reputačné zisky 02 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 03 - Modified: 2023-11-14 08:59:01 - Feat.: - Title: Prieskum od NEUROPEA: Slováci stále milujú SMS-ky 04 - Modified: 2023-09-12 12:52:54 - Feat.: - Title: Dôvere v spravodajtsve dominujú televízie, sociálne siete sú druhé. Influenceri prepadli 05 - Modified: 2023-08-30 13:13:04 - Feat.: - Title: Dárius Kallós: Najviac som hrdý na svoju analýzu o platených spoluprácach na TikToku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 01:26