Vo svete naberá trend gamingu a esportu na intenzite, vnímate to podobne aj v lokálnom prostredí?
Gaming zažil v posledných rokoch obrovský boom, ktorému navyše paradoxne pomohla aj pandémia covidu. Ľudia boli zatvorení doma, nudili sa a herné konzoly mizli z pultov raketovým tempom.
A česko-slovenský trh v tom nebol výnimkou. Napríklad len v Česku vzrástla sledovanosť esportu za rok 2021 o 34 percent. Teraz sa trend, našťastie, trochu spomaľuje a aj značky si začínajú uvedomovať, že sa nestačí len viezť na módnej vlne a vybaviť to nalepením loga na dres úspešného tímu. Ale že je potrebné ku gamingovej komunikácii pristupovať rovnako múdro a efektívne ako k tej tradičnej.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
Zostáva vám 91% na dočítanie.